Assassin’s Creed Shadows Dev تلاش قابل توجهی برای ایجاد یک نمایش محترمانه انجام داد، اما هرگز قرار نبود یک بازنمایی واقعی از تاریخ باشد.

Assassin’s Creed Shadows Dev تلاش قابل توجهی برای ایجاد یک نمایش محترمانه انجام داد، اما هرگز قرار نبود یک بازنمایی واقعی از تاریخ باشد.

Ubisoft تلاش زیادی کرده است تا اطمینان حاصل کند که Assassin’s Creed Shadows یک نمایش همه جانبه و محترمانه از ژاپن فئودال است، اما این بازی هرگز قرار نبود بازنمایی واقعی تاریخ یا شخصیت های تاریخی باشد.

اوایل امروز، یوبی‌سافت پیام جدیدی را در X/Twitter به اشتراک گذاشت. به جامعه ژاپنی، که به نظر می‌رسد برخی از تصمیمات توسعه‌دهنده را به خوبی اتخاذ نمی‌کند، بررسی برخی از مناقشات مربوط به ورودی بعدی مجموعه در ژاپن فئودالی. همانطور که در بالا ذکر شد، یوبی‌سافت گفت که کل مجموعه به معنای نمایش واقعی تاریخ نیست، بلکه هدف آن برانگیختن حس کنجکاوی و تشویق بازیکنان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات تاریخی است که توسعه‌دهندگان از آن الهام گرفته‌اند. به این ترتیب، Assassin’s Creed Shadows، اول از همه، طراحی شده است تا یک بازی سرگرم کننده باشد که داستانی جذاب را در ژاپن فئودال روایت می کند.

علی‌رغم تلاش‌های مداوم، یوبی‌سافت متوجه می‌شود که برخی از بازاریابی‌های Assassin’s Creed Shadows باعث نگرانی‌هایی در جامعه ژاپنی شده است، و به همین دلیل، آنها عذرخواهی می‌کنند. در همان زمان، تیم توسعه به طرفداران یادآوری کرد که چگونه این سریال همیشه مجوز خلاقیت گرفته و عناصر فانتزی را برای ایجاد تجربیات جذاب ترکیب کرده است. در ورودی جدید مجموعه با یاسوکه که به عنوان یک سامورایی معرفی می‌شود، علیرغم اینکه این وضعیت موضوع بحث و بحث است، همینطور بود. این در روایت و با شخصیت اصلی دیگر، Naoe، در هم تنیده شده است تا سبک‌های مختلف گیم‌پلی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل