ورودی بیت کوین ETF قبل از راه اندازی ETH ETF به 533 میلیون دلار رسید

ورودی بیت کوین ETF قبل از راه اندازی ETH ETF به 533 میلیون دلار رسید

صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده شاهد جریان های ورودی متوالی قبل از راه اندازی ETF نقطه ای اتریوم بوده اند.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Farside Investors، بیت کوین را شناسایی کنید (BTC) ETF ها در 22 جولای 533.6 میلیون دلار ورودی ثبت کردند که به بالاترین سطح از ژوئن رسیده است. 4 886.6 میلیون دلار. این سومین هفته متوالی ورودی برای محصولات سرمایه گذاری است.

بیشتر ورودی‌ها، به ارزش 526.7 میلیون دلار، از صندوق iShares Bitcoin Trust (IBIT) BlackRock به‌ازای سرمایه‌گذاران Farside حاصل شد. با افزایش اخیر، مجموع ورودی ها به ETF IBIT به مرز 19.5 میلیارد دلار نزدیک شد.

داده‌ها نشان می‌دهند که صندوق بیت‌کوین Fidelity Wise Origin (FBTC)، Invesco Galaxy Bitcoin ETF (BTCO) و Franklin Bitcoin ETF (EZBC) نیز به ترتیب 23.7 میلیون دلار، 13.7 میلیون دلار و 7.9 میلیون دلار ورودی داشته‌اند. 

علاوه بر این، علی‌رغم انتظارات صعودی در سطح بازار، VanEck Bitcoin Trust (HODL) 38.4 میلیون دلار خروجی ثبت کرد.

ETFهای بیت کوین نقطه باقی مانده، از جمله Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، خنثی باقی ماندند. به گفته سرمایه‌گذاران Farside، مجموع این محصولات سرمایه‌گذاری در حال حاضر 17.58 میلیارد دلار است.

در حالی که ETF های بیت کوین نقطه ای یک هفته صعودی را آغاز کردند، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.3 درصد کاهش یافت. کریپتوکارنسی پرچمدار در زمان نگارش مقاله با ارزش بازار 1.31 تریلیون دلار با قیمت 66650 دلار معامله می شود. 

قیمت BTC – 23 ژوئیه | منبع: نمایش معاملات

به ویژه، اتریوم را ببینید (ETH) ETF در ایالات متحده نیز انتظار می رود از امروز پس از دریافت چراغ سبز، تجارت را شروع کنید از SEC ایالات متحده تا کنون، تنظیم کننده برنامه های ETF را از BlackRock، Fidelity، VanEck، 21Shares و Bitwise تایید کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل