پس از عصبانیت مشتریان از افزایش قیمت و تغییر سیاست، T-Mobile با شکایت روبرو شد

پس از عصبانیت مشتریان از افزایش قیمت و تغییر سیاست، T-Mobile با شکایت روبرو شد

T-Mobile نمی تواند هنگام فرود در میانه بحث و جدل ها استراحت کند و اخیراً مدام مشکل پیدا می کند. خواه در مورد قطعی رومینگ، نقض داده، یا ساخت دکل تلفن همراه در مدرسه ای که می تواند به طور بالقوه به کودکان آسیب برساند، ارائه دهنده خدمات مخابراتی با انتقاداتی مواجه شده است. چندی پیش، یک پست نماینده سابق به دلیل تغییر فرهنگ سازمانی آن پس از ادغام اسپرینت و تاکتیک های فروش غیراخلاقی، توجه زیادی را برای ترک شرکت به خود جلب کرد. اکنون، به نظر می‌رسد جدیدترین اخبار مربوط به یک اقدام دسته جمعی علیه این شرکت توسط مشتریانش است.

مشتریان عصبانی پس از اینکه T-Mobile به تعهد خود مبنی بر عدم افزایش قیمت در طرح های قدیمی عمل نکرد، شکایتی علیه T-Mobile دنبال می کنند

مساله افزایش قیمت T-Mobile جدید نبوده و از آوریل که گزارش‌هایی مبنی بر افزایش احتمالی قیمت در راه منتشر شد، ادامه داشته است. این همزمان شد با افزایش قیمت این شرکت به 5 دلار علیرغم ادعای عدم انجام آن. این شرکت از آن زمان با واکنش‌های منفی مواجه شده است، و تلاش‌ها برای رام کردن شکایات ثبت‌شده در FCC و FTC بی‌فایده بوده است، زیرا مشتریان عقب‌نشینی نمی‌کنند و با اقناع قانونی خود یک قدم جلوتر از نارضایتی‌ها جلو می‌روند.

مشتریان افزایش قیمت را به خوبی دریافت نکردند زیرا برخلاف تعهد T-Mobile مبنی بر عدم افزایش قیمت‌ها تا زمانی که مشتری طرح را تغییر نداده بود یا ادعا می‌کرد از برخی از طرح‌ها از طریق Un-Contract Promise و بازگشایی قیمت محافظت می‌کند، که شرکت در آن به بازار عرضه کرد، عمل کرد. 2022. بخش ملی تبلیغات (NAD) از T-Mobile خواست تا اصلاحاتی را انجام دهد یا تبلیغات گمراه‌کننده سرویس اینترنت 5G خود را تغییر دهد، که با ضمانت قفل قیمت ارائه شد که بعداً به آن احترام نمی‌گذارد.

گروهی از مصرف کنندگان یک اقدام طبقاتی علیه T-Mobile در دادگاه فدرال نیوجرسی به نمایندگی از مصرف کنندگانی از جورجیا، نیوجرسی، پنسیلوانیا و نوادا که بخشی از طرح هایی که تضمین قیمت مادام العمر ارائه می کردند و بدون رضایت با افزایش قیمت مواجه شدند. مصرف کنندگان در پیگیری قانونی خود ادعا کردند که این شرکت تبلیغات نادرست، ارائه نادرست، و تقلب در قانون عرفی مرتکب شده است و قانون حمایت از مصرف کننده نیوجرسی و قانون کلاهبرداری از مصرف کننده را نقض می کند.

شاکیان بدون پرداخت غرامت برای همه اعضای کلاس و تسکین هزینه‌های ناشی از تغییر در ضمانت قفل قیمت و افزایش قیمت طرح‌های میراثی به توافق نخواهند رسید. شرکت ها باید به تعهدات خود احترام بگذارند تا در مناقشات و دعواهای قانونی درگیر نشوند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل