تحلیلگر می گوید نمایشگاه پلی استیشن در سپتامبر نشان می دهد که PS5 Pro ده دلیل خوب برای رخ دادن دارد.

تحلیلگر می گوید نمایشگاه پلی استیشن در سپتامبر نشان می دهد که PS5 Pro ده دلیل خوب برای رخ دادن دارد.

بر اساس یک تجزیه و تحلیل خوب که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، ده دلیل وجود دارد که چرا یک نمایشگاه پلی استیشن مناسب در ماه سپتامبر برگزار می شود.

تحلیلگر ویلیام آر. اگیلار، که از منابع معتبر شنیده است که ارائه سپتامبر یک نمایشگاه خواهد بود، به هر حال به ده دلیل 90٪ مطمئن است که یکی خواهد بود. PlayStation بر اساس مسئولیت امانتداری خود موظف است تا قبل از فرا رسیدن سال، محصولاتی را که قصد دارند در سال آینده بفروشند، به سهامداران خود ارائه دهد. تا این لحظه در سال 2023، ما قبلاً از Stellar Blade، Rise of the Ronin، Concord، Final Fantasy VII Rebirth و Helldivers 2 که در سال 2024 عرضه می شوند، می دانستیم، اما امسال، ما هیچ چیز در مورد آنچه در سال 2025 می آید نمی دانیم.

مورد فوق در واقع مربوط به اعلام PlayStation 5 Pro است که قابل اعلام نیست خیلی زود برای جلوگیری از آدمخواری در فروش مدل پایه. سونی قطعاً می‌خواهد بازی‌های شخص اول جدیدی را که در آینده عرضه می‌شوند در سیستم جدید نشان دهد، بنابراین منطقی است که از معرفی آنها خودداری کنیم. علاوه بر این، امسال بیستمین سالگرد پلی استیشن است و آنها می خواهند کاری برای بزرگداشت این مناسبت انجام دهند.

در کنار دلایل دیگر، تحلیلگر فکر می‌کند که این واقعیت که ما وارد نیمه دوم چرخه حیات پلی‌استیشن 5 شده‌ایم و برخی از سوابق گذشته نشان می‌دهد که سونی می‌خواهد ویترین بزرگی را برای نمایش بازی‌های بیشتر در سایر نسل‌ها انجام دهد. . به این ترتیب، ویترین سپتامبر می‌تواند کمی متفاوت از نمونه معمولی باشد.

همانطور که ویلیام آر. اگیلار به درستی اشاره کرد، ما چیزی در مورد برنامه زمانبندی عرضه پلی استیشن در سال 2025 نمی دانیم، بنابراین شکی نیست که سونی باید برنامه ای داشته باشد تا در نهایت به بازیکنان نشان دهد که در 12 ماه آینده و بعد از آن چه چیزی در انتظار آنها است. مانند همیشه، ما شما را در اسرع وقت در مورد هر نمایشگاه یا ارائه ای به روز خواهیم کرد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل