Stardew Valley Dev ConcernedApe درباره پورت ها و DLC رایگان صحبت می کند

Stardew Valley Dev ConcernedApe درباره پورت ها و DLC رایگان صحبت می کند

Stardew Valley یک بازی مستقل است که جهان را در طوفان فرو برد. فقط یک نفر، ConcernedApe، آن را ایجاد کرد. در حین کار روی Haunted Chocolatier، او همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌های ثابت برای Stardew Valley در تمام پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد. آخرین به روز رسانی اصلی برای نسخه رایانه شخصی بازی در مارس 2024 آپلود شد و بازیکنان در سایر پلتفرم ها همچنان منتظر انتشار نسخه 1.6 هستند.

از آنجایی که بازیکنان مشتاقانه منتظر اخبار مربوط به زمان عرضه به‌روزرسانی 1.6 Stardew Valley برای سایر پلتفرم‌ها هستند، ConcernedApe بیانیه کوچکی را در X منتشر کرده است تا به طرفداران اطمینان دهد که هنوز در حال انجام است.

“پورت‌ها و به‌روزرسانی بعدی رایانه شخصی هنوز در حال انجام است. می‌دانم که زمان زیادی طول می‌کشد؛ هر دقیقه در ذهن من است. من شخصاً هر روز روی پورت تلفن همراه کار می‌کردم. هر زمان که داشته باشم اعلام خواهم کرد. خبرهای معنادار.” اکثر هواداران از این موضوع حمایت کردند و از تلاش های او قدردانی کردند.

بعضی از بازیکنان در تاپیک چند سؤال اضافی داشتند که می‌خواستند از ConcernedApe به آنها پاسخ داده شود. بحث در مورد DLC رایگان و به روز رسانی زمانی آغاز شد که شخصی در پاسخ به بیانیه خود در مورد قیمت گذاری توییت کرد. در پاسخ‌ها، توسعه‌دهنده گفت که «تا زمانی که من زنده هستم هرگز برای به‌روزرسانی یا DLC پول دریافت نمی‌کنند». آنها همچنین به شوخی می‌گویند که می‌توانند “این را فیلمبرداری کنند و اگر این سوگند را نقض کنم شرمنده ام کنند.”

Stardew Valley افزوده بزرگی به ژانر بازی دنج بوده است، به طوری که بسیاری از مردم این بازی را دوست دارند و برایشان آسان است که صدها ساعت در آن غرق شوند. اگرچه ممکن است شبیه یک بازی کشاورزی ساده به نظر برسد، اما تعداد زیادی ماموریت، مینی بازی و داستان برای شنیدن و باز کردن در حین پیشرفت در بازی وجود دارد.

این بازی کشاورزی آنقدر محبوب است که اجرای ارکستری را دریافت کرد که در سراسر جهان سفر کرد تا طرفداران آن را به صورت زنده در کنسرت تجربه کنند. توسعه‌دهنده در رویدادهایی درباره عملکرد Stardew Valley در طول سال‌ها صحبت کرده است.

Stardew Valley تا فوریه 2024 به طور رسمی بیش از 30 میلیون نسخه فروخته است و با انتشار به‌روزرسانی 1.6. با پتانسیل برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در افق، Stardew Valley می‌تواند به لطف خلاقیت ConcernedApe به ارتفاعات جدیدی برسد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل