با خرید 20 بیت کوین دیگر، Metaplanet 20 درصد سهام را افزایش می دهد

با خرید 20 بیت کوین دیگر، Metaplanet 20 درصد سهام را افزایش می دهد

سهام Metaplanet در بورس اوراق بهادار توکیو به دنبال آخرین خرید بیت کوین توسط این شرکت، بیش از 20 درصد افزایش یافت.

شرکت سرمایه گذاری ژاپنی Metaplanet بیش از 1.2 میلیون دلار برای خرید گروه دیگری از بیت کوین (BTC< /a>) همچنان که در بحبوحه فشارهای اقتصادی پایدار در ژاپن.

در یک پست X در روز دوشنبه، مشاور سرمایه گذاری در فهرست توکیو اعلام کرد که 20.38 BTC را به مبلغ 200 میلیون ین (حدود 1.2 میلیون دلار) خریداری کرده است و کل ذخایر بیت کوین خود را به 245.992 BTC (بیش از 16.6 میلیون دلار به قیمت های فعلی بازار) می رساند.



همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

LBank در آب داغ برای شکستن قوانین مالی ژاپن

طبق داده‌های Google Finance، در میان این اخبار، سهام Metaplanet در بورس اوراق بهادار توکیو در یک لحظه بیش از 20 درصد افزایش یافت و به 1.1 دلار رسید. خریدها به دنبال تخصیص بیش از 6.2 میلیون دلار برای بیت کوین از طریق انتشار سری دوم اوراق قرضه معمولی صادر شده از طریق EVO FUND، که دارای نرخ بهره سالانه 0.5٪ هستند و قرار است در 25 ژوئن 2025 سررسید شوند.

آخرین تراکنش تنها یک هفته پس از هدف شرکت گفت که 21.8 بیت کوین اضافی را به عنوان بخشی از برنامه خود برای محافظت از شرکت در میان چالش های اقتصادی ژاپن، از جمله بدهی بالای دولت، طولانی مدت نرخ های بهره واقعی منفی، و یک بیت کوین اضافی خریداری کرده است. “در نتیجه ین ضعیف.”

طبق داده‌های BitcoinTreasuries.NET، Metaplanet خرید بیت‌کوین را در ۲۳ آوریل آغاز کرد و از آن زمان تا کنون دارایی‌های خود را ۷۶۶ درصد به ارزش دلار آمریکا افزایش داده است. با آخرین خرید، Metaplanet اکنون طبق CoinGecko در رتبه بیست و یکم قرار دارد، درست پس از فناوری های پیشرفته بیت کوین.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل