نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است

نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است

۰۶:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

 حجت‌الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه شوش، با اشاره به اهمیت نمازجمعه فریضه بزرگ الهی، گفت: نماز جمعه آثار و برکات متعددی در زمینه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد. 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی از تبلیغ مد لباس زنانه در اماکن مذهبی شهرستان شوش گفت: زیبنده نیست مکان مذهبی در شوش دانیال (ع) جایی برای تبلیغ مد لباس زنانه باشد. مسئولان باید جلوی اینگونه تبلیغات را بگیرند. 

او، تلاش ها و همکاری های برخی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت های حریر خوزستان و نیشکر هفت تپه با ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان شوش را خوب ارزیابی نمود و بر تداوم آن تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان شوش از همکاری موثر شرکت حریر خوزستان و شرکت نیشکر هفت تپه در برگزاری هر چه باشکوهتر نمازجمعه این فریضه بزرگ الهی تجلیل کرد و اظهار داشت: امروز از مدیرعامل محترم شرکت حریر خوزستان و نیشکر هفت تپه دعوت کردیم در جلسه شورای فرهنگ عمومی حضور پیدا کنند تا از آنها به پاس همکاری و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه شهرستان شوش در این نشست با اهدای لوح تقدیری از دکتر غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان و مهندس دوبارشی مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه تقدیر کردند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل