اردوی آموزشی استعدادیابی بچه‌های مسجد در قم آغاز شد

اردوی آموزشی استعدادیابی بچه‌های مسجد در قم آغاز شد

۱۵:۰۱ ۳۱ تير ۱۴۰۳

 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی مهنا گفت: رویداد استعدادیابی قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی موج هنر ناب انقلاب (مهنا) به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، قرارگاه شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، موسسه حکمت و تمدن و با همکاری انجمن ها، مراکز و موسسات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد استان قم ادامه داد: این طرح با هدف کشف و معرفی استعداد‌های جدید در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، تقویت استعداد‌ها و آموزش‌های کاربردی جهت بهره گیری از آنان در کلاس‌های کانون در آینده نزدیک به عنوان مربی و بهبود کیفیت آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه‌ای نوجوانان در ۶ رشته قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مراحل ثبت نام و مصاحبه به همت ستاد کانون‌های مساجد انجام شده است گفت: بر اساس این طرح مقرر شد سی و شش ساعت آموزش و سی و شش ساعت برنامه جنبی برای منتخبین طرح که حدود چهارصد و پنجاه نفر می‌شوند برگزار کنیم.

حیدری با بیان اینکه بخشی از آن ۳۶ ساعت آموزشی با حضور اساتید شاخص و مطرح تا امروز برگزار شده است گفت: بخشی دیگر به صورت اردویی و کارگاهی از امروز در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرا در کهک برگزار می‌شود.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل