برگزاری مسابقات ورزشی زمینه ساز پیشرفت کردستان

برگزاری مسابقات ورزشی زمینه ساز پیشرفت کردستان

۱۲:۳۸ ۳۱ تير ۱۴۰۳

اسماعیل زارعی کوشا امروز در دیدار با رییس فدراسیون دوومیدانی در سنندج گفت:  طی سه سال اخیر، پروژه جدید شروع نکرده ایم و تمرکزمان روی اتمام پروژه‌های ۲۰ و ۲۵ ساله است و همچنانکه همین اتفاق افتاد و طرح‌هایی مثل راه آهن سنندج – تهران و فرودگاه سقز را تکمیل کردیم.

استاندار گردستان با بیان اینکه استعداد های ورزشی زیادی در استان  وجود دارد گفت: معتقدیم برگزاری اردو‌ها و جشنواره‌های ورزشی بیشتر، نگاه های اشتباه نسبت به استان را اصلاح می‌کند و این مهم با جهش ۲۰ برابری آمار مسافران و گردشگران طی دو سه سال اخیر، در استان محقق شده است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، رونق اقتصادی و امنیت پایدار بوده که به نتیجه نیز رسیده است.

استاندار کردستان در خصوص ورزش استان اظهار داشت: استعداد‌های بسیار خوبی در ورزش به ویژه رشته دوومیدانی در سطح ملی و بین المللی داریم که باید از آنها حمایت کنیم.

زارعی کوشا ضمن قدردانی از نگاه عدالت محور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، بر لزوم توجه به ورزش‌های پایه و سرمایه گذاری روی استعداد‌های آن تاکید کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه اکنون از نقطه صفر مرزی تا هر جای دیگر استان امنیت وجود دارد، ادامه داد: با وجود تمرکز دشمن روی استان در اتفاقات سال ۱۴۰۱، اما کردستان به دلیل آگاهی مردم و نیرو‌های امنیتی، کمترین آسیب را نسبت به دیگر استان‌ها دید.

وی یادآور شد: پاییز سال گذشته در سالگرد همان اتفاقات، مردم استان استقبال بی سابقه‌ای از رئیس جمهور شهید داشتند و این نشان از نگاه قدرشناسانه مردم دارد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل