Hunt: Showdown 1896 توسط ESRB برای PC، PS5، Xbox رتبه بندی می شود

Hunt: Showdown 1896 توسط ESRB برای PC، PS5، Xbox رتبه بندی می شود

هیئت رتبه بندی نرم افزار سرگرمی ایالات متحده (ESRB) دارد رتبه بندی شده Hunt: Showdown 1986 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، و ایکس باکس سری S|X. در اینجا شرح بازی (که امتیاز بالغ 17 را دریافت کرد):

این یک بازی شکار هیولا اول شخص است که در نسخه ای خارق العاده از دوران ویکتوریا جریان دارد. بازیکنان از خفاش های تیغه دار، چماق، بند برنجی و تپانچه برای کشتن موجودات زامبی مانند و رقبای انسانی استفاده می کنند. مبارزه با صداهای ضربه، شلیک گلوله و افکت های پاشش خون برجسته می شود. برخی از سلاح‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در سر زامبی‌ها غار کنند یا اندام‌هایشان را قطع کنند. یکی از انواع زامبی ها هنگام کشته شدن در خون و احشاء منفجر می شود. نوع دیگری با پوست انسان به صورت شنل به تصویر کشیده شده است.

قابل توجه، این یک لیست جداگانه از Hunt: Showdown است. با این حال، قبل از اینکه رویای دنباله ای را در سر داشته باشید، دیوید فیفیلد، مدیر کل Crytek به راک، کاغذ، شاتگان در اواخر سال 2023 گفت که چنین چیزی اصلاً در برنامه نبود:

من می‌توانم بگویم که ما حتی نسبت به Overwatch یا، می‌دانید، Destiny 2 تهاجمی‌تر خواهیم بود. شما می توانید بگویید که فصل دوم Fortnite Fortnite 2 بود – آنها یک جزیره جدید ساختند، آنها به طور اساسی یک بخش کامل و غول پیکر از تمام سیستم های آن را بازسازی کردند، اما آنها فقط آن را فصل دوم یک بازی به نام Fortnite نامیدند. . بنابراین به نظر می‌رسد این روندی است که ما هنگام به‌روزرسانی Hunt: Showdown دنبال خواهیم کرد.

اگر ما در مورد محصولات دیگر در فرنچایز Hunt صحبت می‌کردیم، آنها جایگزین Hunt: Showdown نمی‌شدند، بلکه افزونه‌های برند خواهند بود. در اینجا یک بازی دیگر است که می‌توانید در دنیای Hunt بسازید، اما این بازی قرار نیست جایگزین Hunt: Showdown شود، چیزی که مردم بازی می‌کنند.

بنابراین، شاید Hunt: Showdown 1896 یک توسعه نام تجاری باشد، همانطور که چندی پیش توسط Fifield پیشنهاد شد. یا، به احتمال زیاد، این به سادگی تغییر برند خود بازی است. توسعه دهندگان به چنین چیزی اشاره کرده اند، و ما قبلاً می دانیم که ماه آینده، آنها افزودن پشتیبانی مناسب از PlayStation 5 و Xbox Series S|X در حالی که کنسول های نسل قدیمی را کنار می گذاریم، که در واقع در این کنسول وجود ندارند. فهرست ESRB.

در هر صورت، تغییرات بزرگی برای بازی در راه است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل