مس پشتیبانی از استانداردهای توکن را در بلاک چین کامپیوتر اینترنت اضافه می کند

مس پشتیبانی از استانداردهای توکن را در بلاک چین کامپیوتر اینترنت اضافه می کند

مس، متولی دارایی دیجیتال، همکاری خود را با بنیاد DFINITY افزایش داده است.

این توسعه به مؤسسات اجازه می‌دهد تا به طور ایمن دارایی‌هایی مانند ckBTC، یک بیت‌کوین دوقلوی چند زنجیره‌ای، در کنار دیگر توکن‌های زنجیره‌ای مانند ckETH و ckUSDC. همچنین به سرمایه‌گذاران نهادی دارایی‌های رایانه‌های اینترنتی (ICP) در پلت‌فرم Copper را به صورت ایمن نگه می‌دارد.

این مشارکت دسترسی به سیستم عصبی سرویس (SNS) و استانداردهای رمز درخواست رایانه اینترنتی (ICRC) را به ارمغان می آورد و مرحله جدیدی از مشارکت سازمانی با اکوسیستم ICP را نشان می دهد.

قابلیت همکاری بلاک چین

فناوری Chain Fusion تعامل با بلاک چین های اصلی، قراردادهای هوشمند ICP را قادر می سازد تا مستقیماً با بیت کوین (BTC)، اتریوم ( ETH)، و سایر شبکه‌ها. 

این یک پیشرفت جدید برای امور مالی غیرمتمرکز است (DeFi) و اکوسیستم های Web3، از dApp های محبوب، از جمله OpenChat، Dragginz، و ELENA AI پشتیبانی می کنند.

مارکوس بنیتز، رئیس فروش مس در سوئیس، با اشاره به نقش مس در افزایش دسترسی به سرمایه حیاتی برای اکوسیستم، اشتیاق خود را نسبت به ادغام ابراز کرد. 

بنیتز گفت: «با این توسعه، ما پیش‌بینی می‌کنیم که دسترسی بیشتر به سرمایه‌های حیاتی برای اکوسیستم، از جمله صندوق‌ها، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، و فهرست‌های بورس تسهیل شود. “تعهد ما به تقویت اکوسیستم وب 3 سوئیس و جهانی همچنان مصمم است و ما پیشرفت و نوآوری مستمر در این فضای پویا را پیش بینی می کنیم.”

همکاری Copper به دنبال راه‌اندازی محصول تبادل‌شده ICP Valor Inc. (ETP)، که Copper به عنوان ارائه‌دهنده حضانت خدمت می‌کند. این مشارکت بر تعهد به پیشبرد نوآوری و گسترش اکوسیستم دارایی دیجیتال تأکید می کند، و مؤسسات را با راه حل های مطمئن و قابل اعتماد برای حرکت در چشم انداز در حال تحول مالی غیرمتمرکز ارائه می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل