بزرگترین شرط Polymarket از بین می رود زیرا ترامپ در سخنرانی RNC به بیت کوین اشاره نمی کند

بزرگترین شرط Polymarket از بین می رود زیرا ترامپ در سخنرانی RNC به بیت کوین اشاره نمی کند

قیمت بیت کوین در روز جمعه زیر 65000 دلار باقی ماند زیرا دونالد ترامپ در سخنرانی خود در کنگره ملی جمهوری خواهان (RNC) از ذکر سکه و ارز دیجیتال خودداری کرد.

بیت‌کوین (BTC) با قیمت 64200 دلار صبح جمعه معامله می‌شد، تقریباً جایی که در ساعت 24 معامله شد. ساعت قبل دونالد ترامپ در سخنرانی خود در کنگره ملی جمهوری خواهان در روز پنجشنبه از یکی از داغ ترین مسائل در بازار مالی اجتناب کرد: رمزنگاری.

بیشتر مردم، از جمله کسانی که از Polymarket استفاده می کنند، بر این باور بودند که او حداقل از جهان دارایی دیجیتال، مشابه او اخیراً در چندین سخنرانی چگونه عمل کرده است.

در عوض، ترامپ سخنرانی خود را بر موضوعات عمومی مانند مالیات، مهاجرت، ژئوپلیتیک و سیاست تجاری متمرکز کرد.

بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و سایر سهام مرتبط با کریپتو قبل از سخنرانی وی در حال افزایش بودند، زیرا سرمایه‌گذاران منتظر شفاف‌سازی بیشتر بودند. تظاهرات در آخر هفته پس از تیراندازی به او در پنسیلوانیا آغاز شد و امیدها را برای پیروزی او در انتخابات عمومی افزایش داد.

کاربران پلی مارکت معتقدند که ترامپ مورد علاقه برای برنده شدن است انتخابات. با این حال، تحلیلگران هشدار می دهند که نوامبر خیلی زود است و تا قبل از آن اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. برای مثال، جو بایدن می‌تواند ترک تحصیل کند و نامزد جوان‌تری جایگزین او شود.

ترامپ در جامعه کریپتو بهتر دیده می شود. معامله گران از او انتظار دارند که یک رئیس SEC دوستدار رمزنگاری منصوب کند، مقررات را کاهش دهد و حتی یک هدف ذخایر استراتژیک بیت کوین ایالات متحده.

رؤسای جمهور تأثیر محدودی بر طبقات دارایی دارند

با این حال، نگاهی به رویدادهای تاریخی نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور آمریکا هیچ تأثیر عمده‌ای بر سهام و ارزهای دیجیتال ندارد — اگرچه بازار ارزهای دیجیتال هنوز بسیار جوان است و حداقل داده‌های تاریخی برای کار کردن با آن وجود دارد.

با این وجود، بیت کوین در دوره اول ترامپ عملکرد بسیار خوبی داشت زیرا از 800 دلار جهش کرد و به بیش از 20000 دلار خاتمه یافت. همچنین در طول اولین دوره ریاست جمهوری بایدن بازده استثنایی (تاکنون) داشته است زیرا به رکورد 73800 دلار رسید. اکثر سهام کریپتو در دوره بایدن به بالاترین حد خود رسیدند.

این عملکرد حتی زمانی اتفاق افتاد که گری جنسلر متهم به قانون‌گذاری از طریق دادگاه شد و از شرکت‌هایی مانند Coinbase، Binance و Kraken شکایت کرد. با این حال، در زمان تصدی جنسلر است که آژانس ETF های بیت کوین را تایید کرد و انتظار می رود که وجوه اتر نقطه ای را تایید کند.

بنابراین، به عنوان آنتونی پمپلیانو اخیراً اشاره شد، روسای جمهور تأثیر زیادی بر بیت کوین ندارند. در عوض، او استدلال کرد که تنها چیزی که در صنعت کریپتو اهمیت دارد، زمان است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل