تحلیلگران بایننس می گویند «بدترین احتمال عقب افتادن» از آنجایی که بیت کوین نزدیک به 65 هزار دلار معامله می شود

تحلیلگران بایننس می گویند «بدترین احتمال عقب افتادن» از آنجایی که بیت کوین نزدیک به 65 هزار دلار معامله می شود

تحلیلگران بایننس ریسرچ می گویند که نسبت به چشم انداز بازار “خوشبین” هستند و انتظار دارند کاتالیزورهای آتی بازار را “برای بقیه سال” در موقعیت مثبت قرار دهند.

بر اساس Binance، صنعت کریپتو ممکن است قبلاً بدترین وضعیت امسال را داشته باشد. /a> تحلیلگران پژوهشی، که در گزارش جمعه ممکن است “تأثیر منفی فزاینده” مانند بیت کوین محدود شود (BTC) موقعیت های از دست رفته خود را در ماه ژوئن سخت به دست آورد.

تحلیلگران با اشاره به بازده منفی پروژه‌های تازه راه‌اندازی‌شده و عدم وجود فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بالا، که ممکن است استعدادها را از ایجاد انگیزه بی‌انگیزند، اذعان کردند که «به‌طور فزاینده‌ای برای کسب سود در محیط فعلی بازار دشوار شده است». “

علی‌رغم این چالش‌ها، تحقیقات بایننس نشان می‌دهد که این صنعت در مراحل اولیه خود باقی می‌ماند و سرمایه «هنوز عمدتاً به سمت پروژه‌های زیرساختی جریان می‌یابد»، هرچند منابع موجود ممکن است کافی نباشد. تحلیلگران می گویند: «تغییر مسیر برخی منابع برای توسعه dApp های مفید، متنوع و نوآورانه ممکن است به تقویت دسترسی اکوسیستم رمزنگاری و جذب کاربران بیشتر کمک کند.

با نگاهی به آینده، بایننس در حال راه‌اندازی معاملات با صندوق‌های قابل معامله Ethereum (ETH) است (ETFs)، که پیش‌بینی می‌شود در ۲۳ ژوئیه آغاز شود، به عنوان یک محرک کلیدی برای «تحریک تقاضا». برای ETH.” با این حال، تحلیلگران هشدار دادند که این تاثیر ممکن است “فوری نباشد” و مشابهی با واکنش آهسته اولیه پس از تایید ETF های بیت کوین در اوایل سال 2024 است.

علاوه بر ETF های اتریوم، بایننس کاهش نرخ بهره را به عنوان محرک بالقوه دیگری برای «بسیاری از بازارهای مختلف» در کنار نصف شدن بیت کوین که در آوریل رخ داد، شناسایی می کند. بایننس خاطرنشان می کند که از نظر تاریخی، قیمت بیت کوین 12 ماه پس از رویداد نصف شدن بیشتر می شود. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، تا زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 64,367 دلار معامله می‌شود و از سطح 53,000 دلاری که در ماه ژوئن به آن رسیده بود، بازمی‌گردد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل