سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌ها اختصاص می‌یابد

سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌ها اختصاص می‌یابد

۲۳:۵۰ ۲۸ تير ۱۴۰۳

 سلمان برهانی گفت: در راستای بهبود و افزایش خدمت‌رسانی دهیاری‌ها به روستائیان و همچنین کمک به سیستم جمع‌آوری زباله‌ها پسماند‌ها روستایی و افزایش بهداشت عمومی با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سه خودروی حمل زباله به دهیاری‌های شهرستان، از بخش مرکزی به روستا‌های نوکجوب و شهرک شهید کلاه‌دوز و در بخش کلاتان به روستای سرتختی اختصاص‌یافته است.

 وی افزود: همچنین مبلغ ۲۶ میلیارد ریال به دهیاری روستای ریکپوت در ماه جاری حسب ضرورت باتوجه‌به جمعیت بالا و قرارگرفتن در محور ترانزیت چابهار جهت خرید ماشین آتش‌نشانی تخصیص‌داده‌شده است.

فرماندار بمپور عنوان کرد: پیگیری‌ها به‌صورت مستمر جهت اخذ امتیازات و اعتبارات ویژه برای سایر دهیاری شهرستان قطعاً ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات به روستائیان عزیز باید موردتوجه خاص دهیاران باشد و در هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری‌ها باید منافع عموم مردم و روستا فقط در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا بخشداران نظارت عالیه بر عملکرد دهیاری‌ها را داشته باشند.

برهانی خاطرنشان کرد: ارجحیت فقط در خدمات‌رسانی مطلوب و خدمت صادقانه به عموم مردم و نیت پاک در عمران و آبادی روستا خواهد بود و در این راستا فرمانداری از دهیاران برتر شهرستان تجلیل خواهد کرد.

فرماندار بمپور تصریح کرد: فقط از ابتدای سال جاری تاکنون چندین میلیارد تومان وجه نقدی توسط دولت به‌حساب دهیاری‌های شهرستان واریز گردیده و شورا‌های اسلامی باید ضمن نظارت بر هزینه‌کرد‌ها توجه به مصوبات خود که فقط اهداف منافع عموم روستا و آبادی را در نظر گرفته و از هر گونه حیف میل اعتبارات که حق تک‌تک مردم روستا و بیت‌المال است پرهیز کنند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل