اجرای بیش از ۱۰ هزار متر داربست فلزی در مسیرهای عزاداری

اجرای بیش از ۱۰ هزار متر داربست فلزی در مسیرهای عزاداری

۲۰:۲۷ ۲۸ تير ۱۴۰۳

محمود ایرانمنش، با بیان اینکه همکاران ما در حوزهٔ خدمات‌شهری با افتخار در سه شیفت‌کاری به عزاداران و هیأت‌های مذهبی در ایام محرم، خدمت‌رسانی کردند،  گفت: شست وشو و تنظیف محل‌های عزاداری، استقرار مخازن زباله و تخلیه سریع و منظم آنها ازجمله اقداماتی بود که سازمان مدیریت پسماند شهرداری با همکاری شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه، انجام داد.

وی به حضور نیرو‌های آتش‌نشان و گشت‌های عملیاتی سیّار این نیرو‌ها در نقاط مختلف شهر و محل‌های عزاداری، اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی نکات ایمنی تکایا، حسینه‌ها و مساجد و بازدید از محل‌های عزاداری به‌منظور حفظ استاندارد‌های ایمنی، از دیگر اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در ایام عزاداری بوده است.

ایرانمنش با بیان اینکه فضاسازی مناسب ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) در شهر با همکاری مناطق پنج‌گانه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، اجرا شد، گفت: با واگذاری پرچم‌ها و ریسه‌های مناسب با ایام محرم، به محل‌های عزاداری مردمی، تلاش کردیم برای مناسب‌سازی این محل‌ها با ایام سوگواری، در کنار عموم شهروندان، نقش خود را ایفا کنیم.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، گشت‌زنی‌های مستمر نیرو‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی را با هدف برقراری نظم شهری، از خدمات این سازمان برشمرد و عرضهٔ میوه و تره‌بار را با قیمت مناسب در بازارچه‌های محله‌ای شهر، از دیگر خدمات سازمان یادشده دانست.

وی اجرای بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر داربست فلزی برای برپایی ایست‌های بازرسی و تأمین امنیت در مسیر‌های عزاداری، ازجمله فعالیت‌های  واحد خدمات و تأسیسات شهری، در حوزه معاونت متبوع خود برشمرد و گفت: در همین راستا در محدوده «پردیسان قائم (عج)» نیز، بیش از ۲۵۰۰ متر، داربست فلزی اجرا شد.

ایرانمنش، برگزاری و اجرای سوگواره «سرو سرخ» را اقدام خلاقانه و موثر شهرداری منطقه دو کرمان برشمرد و گفت: استقبال خوب هنرمندان و همشهریان کرمانی از این سوگواره، موجب دلگرمی بیشتر برگزارکنندگان این سوگواره شد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل