شریک داده Stripe، Allium، 16.5 میلیون دلار برای ارائه سکوهای پرتاب برای موسسات مالی جمع آوری می کند

شریک داده Stripe، Allium، 16.5 میلیون دلار برای ارائه سکوهای پرتاب برای موسسات مالی جمع آوری می کند

ارائه‌دهنده داده‌های بلاک چین، Allium، 16.5 میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری سری A که توسط Theory Ventures هدایت می‌شود، تضمین کرده است.

Allium، یک راه اندازی پایگاه داده که به شرکت ها امکان می دهد داده های blockchain را جستجو کنند، دارای 16.5 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A خود برای بهبود زیرساخت های خود جمع آوری کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی روز پنجشنبه، شرکت مقر نیویورک اعلام کرد که این بودجه، که کل سرمایه شرکت را به 21.5 میلیون دلار افزایش داد، توسط Theory Ventures با حمایت اضافی از Kleiner Perkins و Amplify Partners هدایت شد. به عنوان بخشی از این قرارداد، توماس تونگوز، بنیانگذار Theory Ventures به هیئت مدیره Allium خواهد پیوست. ارزش شرکت پس از این دور فاش نشده است.

Allium که در سال 2019 تأسیس شد، از پشتیبانی بازیگران اصلی صنعت مانند Stripe، Visa< /a>، بنیاد Uniswap و فانتوم. این شرکت با استفاده از بیش از 100 طرحواره، امکان پرس و جو از داده های بیش از 40 بلاک چین را به مشاغل ارائه می دهد.

این استارت‌آپ خاطرنشان می‌کند که حجم و پیچیدگی داده‌های بلاک‌چین، درک و گزارش فعالیت‌های بلاک‌چین را خسته‌کننده و از نظر فنی چالش‌برانگیز می‌کند، این همان چیزی است که اتان چان، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس Allium می‌گوید که شرکت در تلاش برای حل آن با عادی‌سازی داده‌ها است. در چندین بلاک چین و پردازش هزاران قرارداد هوشمند «معادل پتابایت داده».

با آخرین دور تأمین مالی، Allium قصد دارد از درآمد حاصله برای توسعه زیرساخت داده خود استفاده کند و «حرکت ورود به بازار را برای ارائه سکوهای راه اندازی برای مؤسسات مالی که به دنبال پذیرش دارایی های دیجیتال، و همچنین ارائه دهندگان پرداخت، کارگزاری ها هستند، ارائه دهد. و اکوسیستم های بلاک چین برای سازندگان.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل