ضرب الاجل ۱۰ روزه فرمانداری زابل به خبازان؛ تامین نان سالم و با کیفیت خط قرمز است

ضرب الاجل ۱۰ روزه فرمانداری زابل به خبازان؛ تامین نان سالم و با کیفیت خط قرمز است

۱۴:۳۸ ۲۸ تير ۱۴۰۳

 علی ولایتی پور در جلسه متصدیان نانوایی‌ها و کارگروه آرد و نان شهرستان زابل گفت: کیفیت نان همواره مورد گلایه مصرف کنندگان بوده و به رغم تاکید و پیگیری مسوولان متاسفانه کیفیت نان در این شهرستان ارتقا نیافته و انتقادات و گلایه مصرف کنندگان همچنان پابرجاست.

وی یادآورشد: قرار نیست تخلف یک نانوا موجب خدشه‌دار شدن کیان نانوایی‌ها شود و باید سیستم‌های نظارتی و بازرسی موضوع را بررسی کنند و پس از آزمایش آرد و کیفیت دستگاه‌ها اگر گزارش‌ها نشان از تخلف خبازان دهد طبق قانون برخورد قاطع انجام خواهد شد.
ولایتی پور با بیان اینکه باید با خدمت به مردم و عملکرد خود رهرو راستین قیام کربلا باشیم، افزود: یکی از مایحتاج اصلی مردم نان بوده و متولیان در تلاش هستند تا این قوت غالب به نحو مطلوب به دست مردم برسد و در این زمینه رضایتمندی مردم شرط و جزو اولویت‌ها است.
سرپرست فرمانداری ویژه زابل ادامه داد: خبازان ۱۰ روز فرصت دارند بحث مشکلات و مسائلی که در پخت نان زابل وجود دارد را مرتفع کنند، اگر مشکلی در زمینه آرد یا هر موردی وجود دارد رفع شود و حتماً در راستای منافع مردم با خاطیان برخورد قاطع خواهیم کرد چرا که سلامت مردم خط قرمز ما بوده و یکی از جا‌هایی که مستند گزارشات به شمار می‌رود شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است.
وی اظهار کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از خبازی‌ها عملکرد مناسب داشت باید تشویق و اگر غیر از این بود قطعاً باید برخورد لازم صورت گیرد.
ولایتی پور یادآورشد: بازرسان حوزه آرد و نان با مراجعه حضوری و مستمر به واحد‌های نانوایی و تشدید نظارت‌ها با حساسیت بیشتری در این زمینه عمل می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل گفت: نانوایی‌هایی که مقررات را رعایت کنند و از نظر بهداشتی و کیفیت و کمیت پخت نان دارای شرایط مساعد باشند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند و نانوایان متخلف برای برخورد قانونی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل