اختصاص ۲۰ دستگاه خودرو حمل زباله سبک به دهیاری‌های استان تهران

اختصاص ۲۰ دستگاه خودرو حمل زباله سبک به دهیاری‌های استان تهران

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران خبر داد؛

۰۰:۳۷ ۲۸ تير ۱۴۰۳

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حبیب موسوی با اشاره به پیامد‌های منفی پسماند بر سلامت روستاییان و محیط زیست روستا، اظهار کرد: روستا نشینان نقش مهم و بی بدیلی را در خودکفایی کشور بر عهده دارند، لذا پرداختن به معضل پسماند روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسوی اقدام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای حل مشکل پسماند روستا‌ها را بسیار مناسب دانست و عنوان کرد: با این تدبیر شاهد توزیع خودرو‌های حمل زباله سبک به دهیاری‌های کشور و به موازات آن در استان تهران هستیم.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران در ادامه از اختصاص خودرو‌های حمل زباله سبک به دهیاری‌های استان تهران خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، تعداد ۲۰ دستگاه نیسان کمپرسی به منظور جمع آوری پسماند و زباله روستایی به دهیاری‌ها تحویل داده می‌شود.

وی در تشریح جزئیات اختصاص این خودرو‌ها به دهیاری‌ها گفت: ملاک انتخاب دهیاری‌ها شاخص‌هایی نظیر جمعیت بالای یک هزار نفر، عدم واگذاری هرگونه ماشین آلات عمرانی و خدماتی طی ۱۰ سال اخیر، برخورداری از پوشش حداکثری ارائه خدمات به روستا‌های همجوار، دارا بودن امکان هزینه‌های نگهداری و تعمیرات خودرو، توانایی تأمین نیروی انسانی برای بهره برداری از خودرو و فاقد ممنوعیت برای اخذ پلاک خودرو بوده است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل