بلیزارد نسخه آزمایشی 1 ماهه PC Game Pass را ارسال کرد و گمانه زنی ها را در مورد پیوستن بازی های بیشتر به این سرویس به زودی ایجاد کرد

بلیزارد نسخه آزمایشی 1 ماهه PC Game Pass را ارسال کرد و گمانه زنی ها را در مورد پیوستن بازی های بیشتر به این سرویس به زودی ایجاد کرد

چند ساعت پیش، بلیزارد اینترتینمنت شروع به ارسال کدهای آزمایشی یک ماهه PC Game Pass به کاربران خود کرد (فقط در حساب‌های جدید قابل استفاده است). من خودم یکی را دریافت کردم، و گزارش‌های زیادی در مکان‌ها وجود دارد مانند Reddit.

جالب ترین چیز در مورد پیشنهاد این است که قرار است در 24 جولای منقضی شود. شما یک هفته فرصت دارید تا کد خود را بازخرید کنید. اما چرا 24 جولای؟ خب، شایعات اخیر حاکی از آن است که موج جدیدی از بازی‌های Activision Blizzard ممکن است به سرویس اشتراک اضافه شود.

البته، مهمترین آنها ندای وظیفه: جنگ مدرن III. طرفداران Call of Duty مشتاقانه منتظر اضافه شدن فرانچایز عظیم تیراندازی اول شخص به Game Pass بودند و فصل جدید Modern Warfare III در 24 جولای منتشر می شود. ممکن است مایکروسافت در تلاش باشد تا کاربران جدید بیشتری را در آستانه ورود بازی به دست آورد. سرویس اشتراک.

علاوه بر Call of Duty: Modern Warfare III، ما همچنین پوشش شایعاتی مبنی بر اینکه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، Spyro: Reignited Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 به زودی به Game Pass خواهند پیوست. با این حال، اینها همه عناوین Activision هستند و ایمیل تبلیغاتی به طور خاص از بلیزارد آمده است. به این ترتیب، تصور اینکه برخی از بازی های بلیزارد ممکن است بخشی از این موج جدید باشند دور از ذهن نیست که نمونه Diablo IV اوایل امسال.

ریمسترهایی مانند Diablo II: Resurrected و < یک href="https://wccftech.com/review/warcraft-iii-reforged-review/" target="_blank" rel="noopener">Warcraft III: Reforged و همچنین کلاسیک ها به ذهن می رسد مانند Starcraft و Diablo III، بدون ذکر امتیاز برای Overwatch 2. سپس رویای دیرینه پیوستن World of Warcraft به Game Pass وجود دارد، اگرچه تصور تحقق آن سخت است، زیرا قیمت اشتراک ماهانه MMORPG بلیزارد بالاتر از این است. PC Game Pass (14.99 دلار در مقابل 11.99 دلار). شاید آنها بتوانند تخفیف ارائه دهند.

افزودن بخش خوبی از مجموعه فوق‌العاده اکتیویژن بلیزارد مطمئناً به مشتریان متقاعد می‌شود که Game Pass حتی پس از آخرین افزایش قیمت. به عنوان یادآوری، قیمت سطح Ultimate 19.99 دلار است که از 16.99 دلار افزایش یافته است. سطح رایانه شخصی از 9.99 دلار به 11.99 دلار افزایش می یابد، و سطح کنسول برای کاربران جدید در دسترس نخواهد بود و با یک سطح استاندارد محدودتر با قیمت 14.99 دلار جایگزین می شود.

طبق نظر تحلیلگران، کاربران Game Pass باید پیشرفت های بیشتر در آینده.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل