بیت کوین به 66 هزار دلار رسید زیرا صندوق های ETF بیت کوین شاهد ورود رکورد 422.5 میلیون دلاری بودند

بیت کوین به 66 هزار دلار رسید زیرا صندوق های ETF بیت کوین شاهد ورود رکورد 422.5 میلیون دلاری بودند

قیمت بیت کوین در 17 ژوئیه از 66000 دلار گذشت که با ورود رکورد 422.5 میلیون دلاری به یازده صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده افزایش یافت و بالاترین میزان ورودی از ژوئن را به خود اختصاص داد. 5.

BlackRock’s iShares Bitcoin Trust با مشارکت 260 میلیون دلاری سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در 16 ژوئیه رهبری این کار را بر عهده داشت که بیش از نیمی از ورودی خالص روزانه به ETF بیت‌کوین را تشکیل می‌داد. داده‌های Farside Investors نشان می‌دهد که این هشتمین روز متوالی جریان خالص مثبت برای ETF بیت کوین نقدی ایالات متحده است.

Fidelity Wise Origin Bitcoin Fund با 61.1 میلیون دلار در میان صادرکنندگان بیت کوین نقدی بیت کوین با 61.1 میلیون دلار دومین جریان ورودی را ثبت کرد و پس از آن ARK 21Shares Bitcoin ETF با 29.8 میلیون دلار قرار گرفت.

VanEck Bitcoin ETF و Invesco Galaxy Bitcoin ETF نیز دارای جریان ورودی بالای 20 میلیون دلار بودند. در مقابل، ETF های بیت کوین نقطه ای صادر شده توسط Grayscale، Hashdex و WisdomTree نتوانستند هیچ جریان ورودی را ثبت کنند.

دارای بیت‌کوین بلک‌راک به دنبال آخرین خرید 4004 بیت‌کوین و 3 درصد افزایش قیمت از زمان بسته شدن ساعات معاملات روز دوشنبه، اکنون بیش از 20 میلیارد دلار ارزش دارد.

این صندوق برای اولین بار در اواخر ماه می از 20 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت فراتر رفت، زمانی که بیت کوین به 70000 دلار نزدیک شد و آن را به بزرگترین ETF بیت کوین در جهان تبدیل کرد.

Nate Geraci، رئیس فروشگاه ETF، تمجید از نقطه عطف BlackRock در حالی که انتقاد از ادعاهایی مبنی بر اینکه تنها سرمایه گذاران “خرده خرده فروشی” محصولات بیت کوین را خریداری می کنند. این نقطه عطف همزمان با اظهارات لری فینک، مدیر عامل بلک راک، توصیف بیت کوین به عنوان یک ابزار مالی “مشروع” بود. قادر به محافظت در برابر کاهش ارزش پول است.

نهنگ‌های کریپتو نیز فعال بوده‌اند و مقادیر قابل‌توجهی BTC را جمع‌آوری کرده‌اند. داده‌های CryptoQuant در 15 ژوئیه نشان داد آدرس‌های انباشت بیت کوین تقریباً 10800 BTC را دریافت کرده است. 656.64 میلیون دلار.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، بینش هایی را در مورد X در مورد رفتار دارندگان بیت کوین به اشتراک گذاشت. در 30 روز گذشته، کیف پول‌های نگهبانی که معمولاً هیچ خروجی ندارند، 85000 بیت کوین جمع‌آوری کرده‌اند. جو اشاره کرد که در حالی که برخی از فعالان بازار در حال فروش وحشتناک هستند، برخی دیگر از فرصت برای خرید استفاده می کنند.

بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر 65,340 دلار قیمت دارد که 11.2 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است، پس از کاهش به رقم تقریباً پنج پایین ترین قیمت ماهانه 53600 دلار در 5 ژوئیه. افت قیمت عمدتاً ناشی از نگرانی ها در مورد دولت آلمان تقریباً به فروش رسیده است. 50000 بیت کوینو اخباری که Mt. Gox در حال آماده شدن برای بازپرداخت بیش از 9 میلیارد دلار به طلبکاران است.

بازار ارزهای دیجیتال همچنین در انتظار تایید قریب‌الوقوع ETF‌های اسپات اتر توسط SEC است، و بسیاری انتظار دارند تا قبل از پایان ماه جولای تصمیم‌گیری شود.

گزارش شده است که SEC دستورالعمل‌های نهایی را به مدیران دارایی که آماده راه‌اندازی ETF‌های اتر هستند، ارائه کرده است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ ETF گزارش داد که کمیسیون به صادرکنندگان دستور داده است تا آخرین پرونده S-1 خود را تا 16 جولای ارسال کنند.

بالچوناس انتظار دارد SEC رسما S-1s را در 22 ژوئیه تأیید کنید پس از بسته شدن ساعات معاملاتی، به ETF های نقطه ای اتر اجازه می دهد تا در 23 ژوئیه شروع به معامله کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل