بیانیه انتشار Focus Entertainment در مورد نشت Space Marine 2

بیانیه انتشار Focus Entertainment در مورد نشت Space Marine 2

دیروز، یک ساخت برنامه‌نویس از Warhammer 40,000: Space Marine 2 به صورت آنلاین ظاهر شد. این یک ساخت نسبتاً تمام شده بود، با حداقل دارایی‌ها از دست رفته و در عوض فقط دارایی‌های نگهدارنده مکان. به طور کامل قابل پخش بود و باینری ها برای امکان همکاری در دسترس بودند. از زمان انتشار این ساخت برنامه‌نویس، Focus Entertainment با بیانیه‌ای منتشر کرده است. برای صحبت در مورد این موضوع.

Focus Entertainment از محبت و حمایت جامعه‌ای که مشتاقانه منتظر انتشار Warhammer 40,000: Space Marine 2 هستند قدردانی کرده است. علاوه بر این، آنها درخواست کرده‌اند که هر کسی که با ساخت توسعه‌دهنده روبرو می‌شود با آن درگیر نشود. اگر آن‌ها می‌خواهند با آن درگیر شوند یا می‌خواهند با آن درگیر شوند، مؤدبانه خواسته‌اند که بازی را برای کسانی که می‌خواهند وارد یک نسخه کاملاً صیقلی بازی شوند، خراب نکنند.

گفته می‌شود که ساخت برنامه‌نویسی که منتشر شد، تا زمان انتشار رسمی Space Marine 2 تقریباً یک سال از عمر آن می‌گذرد. در حالی که انتشار بیلد توسعه دهنده غم انگیز است، اما خبر خوبی برای کسانی است که منتظر راه اندازی رسمی هستند، زیرا به این معنی است که بازی به طور قابل توجهی صیقلی تر و محتوای بسیار بیشتری نسبت به نسخه توسعه دهنده خواهد داشت.

خوشبختانه، برای کسانی که در حال طفره رفتن از اسپویلرهای ساخت برنامه‌نویس هستند، نیازی به صبر بیش از این نخواهید داشت. تاریخ انتشار رسمی Space Marine 2 9 سپتامبر است، جایی که بازیکنان بازی کاملاً صیقلی را تجربه خواهند کرد و اسرار بسیاری را که Focus Entertainment سعی در پنهان نگه داشتن آنها داشته است، کشف خواهند کرد.

در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد که چه کسی ساخت برنامه‌نویس را فاش کرده است، چه کسی از Focus Entertainment یا یک منبع خارجی. با توجه به ردیاب که در آن بیلد توسعه دهنده آپلود شد، بیش از 500 نفر آن را دانلود کردند تا خودشان بازی کنند. با ترکیب این فیلم با فیلم‌هایی که از ساخت توسعه‌دهنده Space Marines 2 آپلود شده‌اند، جذابیت بیشتری از آن چیزی که هر کسی فکرش را می‌کرد به دست آورد.

از زمانی که ویدیوهای گیم پلی مورد توجه قرار گرفتند، از YouTube حذف شدند. چندین تلاش برای آپلود مجدد فیلم گیم پلی انجام شده است، اما همه آنها به سرعت حذف شده اند.

آخرین پیام Focus Entertainment در بیانیه این بود که از مردم بخواهید به ساخت برنامه نویس نگاه نکنند و بازی را برای کسانی که هیجان زده هستند خراب نکنند. “Space Marine 2 در 9 سپتامبر راه اندازی می شود و بهترین راه برای حمایت از سخت کوشی تیم های ما این است که بازی را همانطور که همیشه در نظر داشته اند انجام دهیم.”

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل