رندر در صدر داغترین کریپت‌های کوچک و متوسط ​​سال 2024 است: گزارش

رندر در صدر داغترین کریپت‌های کوچک و متوسط ​​سال 2024 است: گزارش

گزارش CoinLedger به بررسی پنج ارز دیجیتال با بیشترین خرید و فروش کوچک و متوسط ​​و دارایی های دیجیتالی در سال جاری پرداخت. 

2024 صدها میلیارد دلار به بازارهای ارزهای دیجیتال وارد کرده است. داده‌ها نشان می‌دهد که صنعت دارایی‌های دیجیتال بیش از 44 درصد از سال تا به امروز (YTD) رشد کرده است و پتانسیل آن را دارد که از اوج 3 تریلیون دلاری که در سال 2021 تعیین شده بود، فراتر رود. 

بازار پررونق کریپتو به معنای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران مشتاقی است که در بازاری پرشتاب به دنبال سود هستند. نام‌های بزرگی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) همیشه بحث شهر هستند، به خصوص با وال استریت که زیر پوشش ETF قرار گرفته است. 

با این حال، دارایی‌هایی با سقف بازار کوچک تا متوسط ​​نیز سود و سرمایه سرمایه‌گذار را به خود اختصاص داده‌اند. 

بر اساس داده‌های بیش از 500000 سرمایه‌گذار رمزارز، محققان CoinLedger دریافتند که Render (RNDR< /a>)، Fetch.ai (FET)، رایانه اینترنتی (ICP)، Injective (INJ)، و Hedera (HBAR) پنج ارز رمزنگاری شده برتر تا کنون در سال جاری هستند. 

Render و Fetch.ai به ترتیب 48% و 113% YTD افزایش یافته اند. این توکن ها احتمالاً علاقه به غول GPU Nvidia و هوش مصنوعی را از بین برده اند زیرا سرمایه گذاران به دنبال جایگزین های web3 برای سهامداران سنتی هستند. تا زمان نگارش این مقاله، RNDR دارای ارزش بازار 2.5 میلیارد دلاری بود، در حالی که FET دارای ارزش 3.6 میلیارد دلاری بود. 

پرفروش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

برعکس، دارایی‌های دیجیتالی با ارزش بالا علیرغم رشد قابل‌توجه با این توکن‌ها، حجم فروش باورنکردنی را تجربه کرده‌اند. بیت کوین، اتریوم، سولانا (SOL)، کاردانو (ADA)، و Ripple (XRP) به عنوان پنج ارز مجازی پرفروش در سال 2024 معرفی شدند. 

«بدون تعجب، این لیست شامل برخی از بزرگترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار است. به گفته محققان CoinLedger، افزایش در بازار ارزهای دیجیتال در اوایل سال 2024 احتمالاً باعث شد بسیاری از سرمایه‌گذاران سود ببرند و برخی از دارایی‌های اصلی خود را بفروشند. 

به طور خاص، بیت کوین در ماه مارس به بالاترین حد تاریخ خود دست یافت و اتریوم به بالاترین سطح قبلی نزدیک شده است. ثبت سود در این موارد برای سرمایه گذاران غیرعادی نیست. برای Solana، اکوسیستم SOL تبدیل به زنجیره memecoin واقعی شده است و دیده شده است میلیاردها معامله گر توکن میم. این امکان وجود دارد که معامله گران memecoin و مبادله میم ها بیشترین فروش SOL را به خود اختصاص دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل