به روز رسانی Baldur’s Gate 3 7 جزئیات بیشتری را قبل از عرضه در سپتامبر دریافت می کند، به روز رسانی نهایی نخواهد بود

به روز رسانی Baldur’s Gate 3 7 جزئیات بیشتری را قبل از عرضه در سپتامبر دریافت می کند، به روز رسانی نهایی نخواهد بود

امروز، Larian Studios بیست و هشتمین پست کرد به روز رسانی انجمن Baldur’s Gate 3. این تا حد زیادی بر روی آپدیت 7 آینده متمرکز است که در ماه سپتامبر ارائه می شود. برای شروع، بازیکنان محلی محلی برای اطلاع از ورود صفحه نمایش تقسیم پویا هیجان زده خواهند شد. این ویژگی جدید به صفحه نمایش اجازه می دهد تا زمانی که کاراکترها در نزدیکی یکدیگر هستند ادغام شود و شکاف آزاردهنده را از بین ببرد. می توانید یک مثال را در زیر نگاه کنید.

Honor Mode نیز چالش برانگیزتر می شود. گلوله، Malus Thorm و چند گیتیانکی (Ch’r’ai Tska’an، Ch’r’ai Har’rak و Ptaris) اکشن های افسانه ای اضافی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، Dror Ragzlin اکنون همچنین می‌تواند از طلسم جدیدی به نام اجبار عنکبوتی برای جمع کردن عنکبوت‌هایی که در گودال مجاور زندگی می‌کنند برای مبارزه با شما استفاده کند.

ویژگی تیتر Patch 7 برای بازیکنان Baldur’s Gate 3 که از بازی‌های شیطانی لذت می‌برند، ممکن است فقط اضافه شدن چندین سینماتیک برای پایان‌های شیطانی باشد. اما به طور کلی اصلاحات و بهبودهای زیادی برای همه شخصیت های Origin وجود دارد:

این به‌روزرسانی همچنین شاهد بهبودهایی در برخی از سینماتیک‌ها، دیالوگ‌های آخر بازی، و شخصیت‌های Origin خواهد بود – به‌ویژه مواردی مانند مشکلات بریده‌برداری، چند محرک شکسته برای ماموریت‌ها، دیالوگ‌ها و عاشقانه‌ها، مورد عجیب فراموشی رتروگراد، و علامت تعجب مداوم.

اوه، و Blade of Frontiers دیگر با غیبت شمشیر خود را به اندازه چند اینچ از آئورت نژادهای کوتاه تری که سعی در استخدام او دارند تاب نمی دهد.

به‌علاوه، شوخی‌های مهمانی نه تنها در تک‌نفره، بلکه هنگام بازی Baldur’s Gate 3 در حالت چندنفره مشارکتی نیز کار می‌کنند. البته، پچ 7 همچنین انتشار عمومی ابزارهای مودینگ را قبل از راه اندازی ماه سپتامبر برنامه ریزی شده. هر کسی که علاقه‌مند به بررسی نسخه بتا بسته پچ 7 است، می‌تواند مستقیماً در آزمون پخش ثبت‌نام کند در صفحه Steam. بازیکنان قبل از شروع CBT، که برای 22 ژوئیه برنامه ریزی شده است، به طور تصادفی انتخاب می شوند.

لاریان شگفت‌انگیزترین نکته را برای آخرین بار ذخیره کرد: علیرغم آنچه ما فرض می‌کردیم، پچ 7 آخرین به‌روزرسانی بزرگ برای Baldur’s Gate 3 نخواهد بود. استودیو همچنان روی ویژگی‌های اصلی مانند crossplay و حالت عکس کار می‌کند. به ترفندهای بیشتر در گیم پلی، بهبود کیفیت زندگی، رفع اشکالات و بهینه سازی عملکرد اشاره کنید.

در اخبار دیگر، بخوانید که چگونه جوایز بی‌شمار Baldur’s Gate 3 مقدار کاری لاریان را کمی مختل کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل