لیست شغلی Gears of War E-Day نشان می دهد که ممکن است عرضه پلی استیشن در کارت باشد

لیست شغلی Gears of War E-Day نشان می دهد که ممکن است عرضه پلی استیشن در کارت باشد

Gears of War E-Day ممکن است با قضاوت از فهرست مشاغل اخیر مربوط به ورودی جدید این سری که توسط The Coalition در حال توسعه است، زمانی به پلی استیشن می رویم.

آگهی شغلی که می‌توانید پیدا کنید اینجا، برای یک مهندس ارشد مشتری آنلاین است که مسئولیتش کار بر روی ورودی جدید این سری خواهد بود، و به ایجاد تجربیات چند نفره و آنلاین، از جمله اقتصاد و تجارت درون بازی، مدیریت جلسه، آمار بازیکن، محتوای تولید شده توسط کاربر، خواستگاری و مدیریت محتوای بازی. از جمله مدارک ترجیحی، در کنار تجربه با Unreal Engine و سایر زبان های برنامه نویسی شی گرا، تجربه با Xbox Live، Steam و PlayStation Network و سایر پلتفرم های بازی است. در حالی که این می تواند کاملاً بی فایده باشد، قطعاً دیدن شبکه پلی استیشن در کنار دو پلتفرم چند نفره آنلاین که بازی مطمئناً در آن عرضه می شود، جالب است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره Gears of War E-Day وجود ندارد. ورودی جدید این سری، پیش درآمدی خواهد بود که چهارده سال قبل از اولین ورود اتفاق می‌افتد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا وحشت روز ظهور را از نگاه مارکوس فنیکس تجربه کنند. چیزی که تیم سازنده در این مرحله از آن مطمئن است این است که داستان بازی یک ویترین شگفت انگیز از فناوری آنها خواهد بود و این بازی بهترین ورودی مجموعهاست.

Gears of War E-Day اکنون برای رایانه شخصی و Xbox Series X|S در حال توسعه است. تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل