بازی Forza Horizon 5 به 40 میلیون بازیکن در سراسر جهان رسیده است

بازی Forza Horizon 5 به 40 میلیون بازیکن در سراسر جهان رسیده است

فورزا هورایزن 5 بازی Playground Games به 40 میلیون بازیکن در سراسر جهان رسیده است.

به‌عنوان توسط XPLASN ‘Spots توسط ‘B و برداشت توسط خودی معروف Xbox Klobrille، جدیدترین ورودی Playground در سری Horizon از زمان عرضه بازی در سال 2021 توسط 40 میلیون بازیکن در هر دو ایکس باکس و رایانه شخصی بازی شده است. البته این به معنای بازیکنان فعال بازی مسابقه ای نیست، بلکه به معنای آنهایی است که حداقل بازی را دانلود کرده اند. جزئیات بیشتر در مورد این آمار ناشناخته است، اما با این وجود کاملاً چشمگیر است. با نگاهی به تعداد بازیکنان قبلی که در سال‌های گذشته به دست آورده‌اند، واضح است که Horizon 5 هر ماه به تعداد بازیکنان زیادی می‌رسد. در نوامبر 2021، اندکی پس از عرضه بازی، فیل اسپنسر ایکس باکس اعلام کرد که بازی به بیش از 4.5 میلیون بازیکن رسیده است. آنچه در آن زمان در مورد بازی مسابقه ای نوشتیم در اینجا آمده است:

“Forza Horizon 5 یک مرحله دیگر برای این سری است و مسلماً بهترین بازی مسابقه‌ای است که تا کنون ساخته شده است”، ما نوشت. “ارائه انبوهی از محتوا در سراسر نمایشی خارق‌العاده از مکزیک، زمین‌ها و مناظر متنوع آن، چیزهای زیادی برای کاوش و مسابقه وجود دارد. فهرست عظیمی از ماشین‌ها همه این‌ها را انجام می‌دهند، که هرکدام احساس متفاوتی نسبت به دیگران دارند، با انواع ارتقاها. و گزینه‌های تنظیم تقریباً مطابق با عناوین شبیه‌سازی هستند، در حالی که این‌جا و آن‌جا چند اشکال جزئی وجود دارد، آنها تقریباً آنقدر کوچک هستند که در مجموع ارزش ذکر کردن را ندارند، صرف نظر از اینکه آنها را توصیه نمی‌کنیم طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای هستید یا نه، زیرا این خیلی خوب است.”

Forza Horizon 5 اکنون در سراسر جهان برای Xbox Series X|S، Xbox One و PC در دسترس است. این بازی از روز اول در Game Pass در دسترس بوده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل