اطلاعات آنلاین Aliens Fireteam Elite 2 درز آنلاین; برای انتشار در سال آینده

اطلاعات آنلاین Aliens Fireteam Elite 2 درز آنلاین; برای انتشار در سال آینده

جزئیات معرفی نشده Aliens Fireteam Elite 2 به صورت آنلاین ظاهر شد و اولین نگاهی به دومین ورودی از این سری که ظاهراً سال آینده منتشر می شود، ارائه می دهد.

طبق ارائه لو رفته، این بازی که با نام Project Manacondo شناخته می شود، فصل بعدی این سری است و مکانیک ها و فضای بازی اصلی را بهبود می بخشد. برخلاف نسخه قبلی خود، این بازی دارای شخصیت‌های قابل تنظیم نیست، اما در عوض دارای پنج کهن الگو است: The Swift، The Deadly، The Silent، The Commander و The Ranger. هر یک از این کهن الگوها دارای سلاح های منحصر به فرد و توانایی های ویژه خود هستند که بازیکنان می توانند از آنها در کمپین داستانی جدید بازی به همراه دو بازیکن دیگر استفاده کنند. در کنار حالت اصلی بازی، Aliens Fireteam Elite 2 دارای حالت جدیدی به نام Annihilation نیز خواهد بود که گفته می شود یک چرخش جدید در حالت Horde است. جالب‌تر از همه، ارائه فاش شده همچنین تأیید می‌کند که چگونه این بازی دارای هیچ نوع تراکنش‌های کوچکی نخواهد بود، که برای این نوع بازی در عصر حاضر نادر است.

Aliens Fireteam Elite اصلی قطعاً یکی از بهترین بازی‌های مبتنی بر این فرنچایز نیست، بنابراین بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چگونه Cold Iron استودیو برای ارائه تجربه بهتر، معایب نسخه اصلی را بهبود می‌بخشد. با مراجعه به بررسی.

تفنگداران دریایی مستعمره و انواع نظامی دنیای بیگانگان معمولاً برای سبک تیراندازی مشترکی که استودیوی Cold Iron هدف آن را هدف قرار داده بود، مناسب است، اما متأسفانه Aliens: Fireteam Elite با اختلاف زیادی از موفقیت خارج می شود. . این تیم‌های آتش‌نشانی سه نفره به‌جای تجلیل از قدرت مطلق تفنگداران دریایی استعماری، صرفاً در تلاش هستند تا در برابر امواج زامبی‌های بی‌ذهن و سریع با قابلیت خزیدن روی دیوارها زنده بمانند. پتانسیل ساخت یک Doc بدسرپرست به سرعت از بین رفت با این درک که انگیزه زیادی برای دور نگه داشتن برای حداقل بازدهی وجود ندارد. من یک بار در کمپین Aliens: Fireteam Elite بازی کرده‌ام و به‌ویژه برای این منتقد، بازی تمام شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل