هدست Android XR سامسونگ برای مقابله با Apple Vision Pro، نسخه توسعه دهنده در ماه اکتبر عرضه می شود

هدست Android XR سامسونگ برای مقابله با Apple Vision Pro، نسخه توسعه دهنده در ماه اکتبر عرضه می شود

Galaxy Unpacked 2024 از دستگاه های زیادی رونمایی کرد که مهمترین آنها قابلیت های هوش مصنوعی جدید، آخرین سری های تاشو و دسته بندی حلقه های هوشمند جدید است که سامسونگ برای آن قدم گذاشته است. اولین بار. در این رویداد، TM Roh اعلام کرد که یک پلتفرم واقعیت توسعه یافته (XR) در دست ساخت است و می تواند امسال عرضه شود. در حالی که این خبر سر و صدایی در جامعه فناوری ایجاد کرد، گزارش اخیر اطلاعات بیشتری در مورد هدست Android XR و راه اندازی احتمالی آن ارائه می دهد.

سامسونگ نسخه توسعه دهنده هدست Android XR را در ماه اکتبر منتشر خواهد کرد و ممکن است شاهد عرضه رسمی آن در سال 2025 باشیم

در Unpacked 2024، به کاربران تیزری در مورد پلتفرم واقعیت افزوده XR داده شد، که مدتی در کار بوده و امسال عرضه خواهد شد. اولین ذکر از توسعه دستگاه واقعیت ترکیبی در فوریه سال گذشته زمانی که این شرکت به امکان همکاری با کوالکام و گوگل برای ارائه هدست XR اشاره کرد. تا اینکه در 10 جولای بیانیه رسمی در مورد راه اندازی پلتفرم امسال به ما داده شد.

طبق گزارش Business Insider ، یک جدول زمانی داخلی برای هدست اندروید XR ساخته شده توسط کوالکام و سامسونگ فاش شد. نسخه توسعه‌دهنده ممکن است در اکتبر امسال منتشر شود، در حالی که نسخه مصرف‌کننده در اوایل سال 2025 عرضه می‌شود. این هدست با نام رمز “Moohan” از نرم‌افزار جدید AR گوگل استفاده می‌کند و قرار است برداشت این شرکت از Apple Vision Pro باشد.< /p>

این هدست ابتدا قرار بود در سه ماهه اول سال جاری عرضه شود، زیرا ویژن پرو موجی را در ماه فوریه ایجاد کرد، اما شرکت احساس کرد دستگاه هنوز به طور کامل آماده نیست تا عرضه شود و تاریخ آن به تعویق افتاد. چندین بار برگشت.

این گزارش همچنین گمانه‌زنی‌های داخلی را در مورد جنبه دیگری روشن می‌کند:

به گفته دو کارمند آشنا به این موضوع، گمانه‌زنی‌های داخلی مبنی بر اینکه سامسونگ اولین کسی است که با نرم‌افزار AR Google عینک می‌سازد، وجود دارد.

جزئیات دیگر در مورد فرمت راه‌اندازی کمیاب است، اما ما انتظار داریم که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار شکل بگیرد. حدس می زنیم که هدست XR با صفحه نمایش OLED، قابلیت ردیابی دست و چشم، هشت دوربین ردیابی و امکان پیشرفت با هوش مصنوعی عرضه شود.

پلتفرم XR می‌تواند از توانمندترین تراشه نسل دوم Snapdragon XR2+ استفاده کند، یا می‌توانیم یک چیپست کارآمدتر و قدرتمندتر را ببینیم که به هدست اختصاص داده شده است. ما مشتاقانه منتظر راه‌اندازی برنامه‌نویس هستیم که اطلاعات دقیق‌تری در اختیار ما قرار می‌دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل