The Elder Scrolls V: Skyrim Morthal به نظر می رسد خیره کننده در Unreal Engine 5.4 بازسازی شده با Nanite و Lumen

The Elder Scrolls V: Skyrim Morthal به نظر می رسد خیره کننده در Unreal Engine 5.4 بازسازی شده با Nanite و Lumen

ممکن است مورتال یکی از خیره کننده ترین مکان ها در The Elder Scrolls V: Skyrim نباشد، اما حتی شهری کوچک مانند آن می تواند با کمک فناوری مدرن خیره کننده به نظر برسد.

لئو تورس، که در حال بازسازی شهرک ها و شهرها از پنجمین ورودی مجموعه توسط Bethesda با استفاده از Unreal Engine 5، امروز به اشتراک گذاشت ویدیوی جدیدی که بازآفرینی شهر را با مقیاسی دقیق از نظر اطلاعاتی ساخته شده در نسخه 5.4 موتور و همچنین Nanite برای همه مدل ها و شاخ و برگ و Lumen برای روشنایی و بازتاب جهانی به نمایش می گذارد. نیازی به گفتن نیست که نتایج نهایی باورنکردنی به نظر می رسند و به شهر هویت بصری ای می بخشد که در بازی اصلی فاقد آن بود.

The Elder Scrolls V: Skyrim بیش از ده سال پیش منتشر شد، اما همچنان مورد توجه بسیاری از مددرهایی قرار می گیرد که تصویری. متأسفانه، بازسازی مناسبی از بازی در هیچ جایی دیده نمی شود، و با توجه به اینکه Bethesda در حال حاضر بر روی ششمین ورودی سری کار می کند، ممکن است تا مدت ها دیگر شاهد آن نباشیم. خوشبختانه این استودیو بازی محبوب خود را فراموش نکرده است و An را منتشر کرده است. نسخه برای جشن گرفتن دهمین سالگرد بازی با محتوا و ویژگی های جدید. چه کسی می داند، شاید بیستمین سالگرد فرصت مناسبی برای انتشار یک بازسازی باشد که مطمئناً با استقبال زیادی روبرو خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل