Xbox Series X New Kernel Exploit خسارت وثیقه ای به صورت آنلاین منتشر شد

Xbox Series X New Kernel Exploit خسارت وثیقه ای به صورت آنلاین منتشر شد

یک اکسپلویت جدید هسته سیستم‌عامل Xbox Series X، Xbox Series S و Xbox One به نام Collateral Damage امروز به صورت آنلاین منتشر شد که به کاربران امکان کنترل کامل بر روی ماشین مجازی SystemOS را می‌دهد تا کارهایی را که معمولاً در حالت خرده‌فروشی ممکن نیست انجام دهند.

سوء استفاده از خسارت وثیقه که توسط اِما کرکپاتریک و لندر برندت توسعه یافته است، سیستم‌هایی را هدف قرار می‌دهد که نسخه‌های هسته 25398.4478 را اجرا می‌کنند. ، 25398.4908 و 25398.4909 و از برنامه Game Script UWP استفاده می کند. همانطور که توسط یکی از توسعه دهندگان این اکسپلویت در X/Twitter، این یک جیلبریک نیست، زیرا SystemOS ماشین مجازی است که برنامه ها در آن اجرا می شوند، که همان محیطی است که کاربران هنگام فعال کردن حالت برنامه نویس کنترل آن را دریافت می کنند. . به این ترتیب، این اکسپلویت اجازه دزدی دریایی را نمی‌دهد، اما اساساً به کاربران کنترل کامل سیستم‌عامل بدون حالت توسعه‌دهنده را می‌دهد.

به عنوان اولین نسخه، آسیب جانبی Xbox Series X و Xbox Series S کاملاً قابل اعتماد نیست، زیرا به کانال سمت CPU و همچنین شرایط مسابقه متکی است که ممکن است شکست بخورد. در صورت خرابی، کنسول به سادگی خراب می‌شود و راه‌اندازی مجدد می‌شود، بنابراین نباید هیچ خطری برای بریک شدن سیستم وجود داشته باشد. بعلاوه، این اکسپلویت به دلایل واضح به بهترین وجه به صورت آفلاین استفاده می شود.

حتی بدون این اکسپلویت، که قطعاً می‌تواند به پیشرفت‌های جالبی منجر شود، Xbox Series X و Xbox Series S به لطف حالت توسعه‌دهنده، قبلاً سیستم‌های دوستدار خانگی بودند. چندین شبیه‌ساز برای سیستم‌های بازی قدیمی‌تر می‌توانند از قبل روی سیستم‌ها اجرا شوند، و برخی پیشرفت‌های اخیر ممکن است منجر به شبیه‌سازی سیستم‌های نسل فعلی مایکروسافت بازی‌های PlayStation 3 حتی قبل از PlayStation 5.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل