توزیع ۷۰۰ کیسه خاک برای گل‌مالی بین هیئت‌های عزاداری در خرم‌آباد

توزیع ۷۰۰ کیسه خاک برای گل‌مالی بین هیئت‌های عزاداری در خرم‌آباد

۰۶:۰۵ ۲۵ تير ۱۴۰۳

حمید علیرضایی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: حوزه خدمات شهری با همکاری مناطق و سازمان‌های مربوطه، برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقداماتی را در نظر گرفته است.

وی در خصوص آماده سازی جهت برگزاری آیین گل مالی در شهر خرم‌آباد گفت: ۷۰۰ کیسه خاک جهت توزیع بین جایگاه‌های عزاداری تهیه شده،همچنین هیزم به اندازه کافی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: برای پاکسازی و رفت‌ و‌روب معابر و جایگاه‌های عزاداری از تمام ظرفیت شهرداری خرم‌آباد از جمله ماشین آلات و نیروهای انسانی شامل ۲۰ اکیپ، ۳۸ دستگاه کمپرسی، ۲۰ دستگاه لودر و بیل و ۴۵۰ نفر نیروی انسانی استفاده می‌کنیم.

علیرضایی استقرار کشيک‌های آتش‌نشانی در سطح شهر و معابر مورد تردد دسته‌های مذهبی را از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد بیان کرد و افزود: جهت تامین امنیت عزاداران در این ایام ۱۴۰ نفر نیروی آتش‌نشان و ۳۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی رهاسازی زباله در معابر را باعث اضافه شدن زحمت پاکبانان شهرداری عنوان کرد و گفت: مردم از ریختن زباله در معابر خوددداری کنند تا علاوه بر حفظ نظافت شهر پاکبانان متحمل زحمت کمتری شوند.

منبع : فارس

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل