Chainlink در حالی صعود می کند که Hedera در صدر جدول امتیازات فعالیت توسعه دهندگان قرار دارد

Chainlink در حالی صعود می کند که Hedera در صدر جدول امتیازات فعالیت توسعه دهندگان قرار دارد

Chainlink در ماه ژوئن به عنوان شبکه غیرمتمرکز اوراکل شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت توسعه دهندگان بود. بر اساس داده های پلتفرم اطلاعاتی بازار Santiment، به رتبه دوم پس از Hedera صعود کرد.

طبق تجزیه و تحلیل Santiment، Hedera از نظر فعالیت GitHub همچنان برترین سکه ارزهای دیجیتال باقی مانده است. با این حال، داده‌های توسعه‌دهنده Chainlink از مخزن GitHub خود افزایشی را در تعداد رویدادها در 30 روز گذشته نشان می‌دهد و پروژه به 2ام رسیده است.

فعالیت دلخواه Chainlink در ژوئن افزایش یافت

Santiment در پست در X در تاریخ 1 ژوئیه فهرست برترین ها را نشان داد. 10 پروژه بر اساس تعداد رویدادهای GitHub در ماه ژوئن.

این رتبه‌بندی براساس محاسبه فعالیت توسعه با «شمارش هر فعالیت غیر زائد» است. سپس پلتفرم داده‌ها را بر اساس فعالیت روزانه برای یک تابلوی امتیازات 30 روزه میانگین‌گیری کرد.

در حالی که Hedera همچنان با 759 رویداد GitHub پیشتاز است، Chainlink (در اتریوم) با 526 رویداد در رتبه دوم قرار دارد.

Optimism (OP) در 30 روز گذشته با 481 رویداد در رتبه سوم قرار گرفته است، در حالی که رایانه اینترنتی (ICP) با 434 در رتبه چهارم قرار دارد. بر اساس جزئیات، Cardano (ADA)، وضعیت (SNT)، Cosmos (ATOM)، ZKsync (ZK)، Starknet (STRK) و Aptos (APT) 10 نفر برتر را تکمیل می کنند.

این سکه ها در ماه گذشته چگونه عمل کردند؟

رتبه بندی برترین کوین های رمزنگاری بر اساس فعالیت توسعه دهندگان در ماه ژوئن با عملکرد بازار این پروژه ها در تضاد است. به غیر از Starknet و ZKsync تازه راه‌اندازی شده که نوسانات زیادی را پس از ایردراپ تجربه کردند، سایر سکه‌ها با افت بازار گسترده‌تر در ماه گذشته سقوط کردند.

HBAR در ژوئن 25 درصد کاهش یافت، در حالی که LINK، OP، ICP و ADA با قیمت های خود به ترتیب 22، 28، 32 و 10 درصد به پایان رسیدند. توکن‌های Cosmos Hub و Aptos در طی 30 روز 19% و 22% کاهش یافتند.

با وجود این، تعداد بالای فعالیت توسعه دهندگان حاکی از توسعه شبکه قوی برای این پروژه ها است. Santiment اشاره کرد که این به معنای رشد بالقوه محصول و پذیرش کاربر است.

به عنوان مثال، تیم Chainlink یک به‌روزرسانی پذیرش برای گذشته منتشر کرده است. هفته این اعلامیه نشان می دهد که 12 ادغام از شش سرویس Chainlink در 8 شبکه بلاک چین – از جمله Arbitrum، Avalanche، Base، BNB Chain، Ethereum و Polygon وجود دارد.

یکی از این ادغام‌ها راه‌اندازی Chainlink Data Streams در Avalanche است. /a>.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل