اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در کازرون برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در کازرون برگزار شد

۲۲:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در جوار شهدای گمنام شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم به نقش مادر در خانواده و جامعه اشاره و اظهار کرد: در جامعه اروپا به زنان به عنوان کالا نگاه می‌کنند که همین امر باعث شده بیشترین آثار خودکشی، طلاق و فروپاشی خانواده در زندگی آن‌ها رقم بخورد.

او تصریح کرد: بیشترین تاکید خداوند و اسلام بر جایگاه مادر است و امروز شما در سنگر فاطمی و زینبی خودتان استوار و محکم از حریم و حرمت واقعی یک زن دفاع می‌کنید.

 امام جمعه شهرستان کازرون با اشاره به سیر تاریخی نگاه غرب به زن گفت: امروز جامعه شناسان و روانشناسان غربی در حل معضلات و آسیب‌های به وجود آمده بر علیه زنان درمانده‌اند.

او ادامه داد: سبک زندگی سلامی و ایرانی ما برای زن ارزش و قداست ویژه‌ای قائل است که که برخی از دختران و بانوان جامعه ما به علت اطلاع نداشتت از آن‌ها به سمت سبک زندگی غربی سوق پیدا کرده‌اند. 

رئیس ستاد امر به معروف نهی از منکر شهرستان کازرون با اشاره به پدیده بد پوششی در جامعه، بیان کرد: بسیاری از دختران ما که بد پوشش هستند یا از ناآگاهی است یا به علت نیاز به پذیرش اجتماعی است که به غلط در جامعه مشاهده می‌کند.

 قرائت زیارت عاشورا، عزاداری و مداحی از جمله برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل