قیمت XRP پشتیبانی نهایی را در میان معاملات نهنگ از دست می دهد

قیمت XRP پشتیبانی نهایی را در میان معاملات نهنگ از دست می دهد

قیمت XRP پشتیبانی مهمی را در روز پنجشنبه از دست داد زیرا دریای قرمز بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفت.

توکن XRP حذف شد به 0.4400 دلار، پایین‌ترین سطح آن از آوریل و 41 درصد پایین‌تر از بالاترین سطح خود در این ماه.

ریپل، یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال در صنعت، با چالش‌های اساسی مواجه است، که تا حدودی توضیح می‌دهد که چرا اخیراً توکن آن کاهش یافته است. 

داده‌های روی زنجیره تصویری از شبکه‌ای را ترسیم می‌کنند که دیگر در حال رشد نیستند. طبق XRP Scan، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که به عنوان فرستنده فعال بودند از 50000 در ژانویه کاهش یافته است. امروز به 5850 رسید. 

داده های اضافی نشان می دهد که تعداد تراکنش ها از 6.8 میلیون تراکنش در ژانویه به کمی بیش از 1 میلیون کاهش یافته است. 

قیمت XRP پشتیبانی نهایی را در میان معاملات نهنگ از دست می دهد 3

تعداد تراکنش‌های XRP

همچنین، تعداد پرداخت‌ها از یک حساب به حساب دیگر از تقریباً 6 میلیون در دسامبر به 1.1 میلیون کاهش یافته است. 

این ضعف در زمانی رخ می‌دهد که سرمایه‌گذاران نگران موقعیت‌یابی شبکه ریپل در بازار در صنعت خدمات مالی هستند. ایده اولیه آزمایشگاه ریپل این بود که به شرکت هایی مانند بانک ها کمک کند تا تراکنش های برون مرزی را سریع تر انجام دهند.

امروزه، این موسسات جایگزین های بهتری مانند استیبل کوین ها دارند. برای مثال، ANZ Bank، یک شرکت پیشرو استرالیایی، نشان داد چگونه مشتریان می توانند از CCIP Chainlink برای انتقال استیبل کوین های صادر شده خود برای انتقال پول استفاده کنند.

در همین حال، نهنگ‌های XRP در حال تخلیه توکن هستند. داده‌های Whale Alert نشان داد که یک نهنگ توکن‌هایی به ارزش ۱۵ میلیون دلار را در روز چهارشنبه به Bitso منتقل کرد. در روز عاقل، نهنگ دیگری توکن هایی به ارزش 14.8 میلیون دلار را به Bitstap منتقل کرد. در مجموع، نهنگ‌ها توکن‌های XRP را به ارزش 60 میلیون دلار در این هفته فروخته‌اند.

قیمت XRP از پشتیبانی کلیدی عبور می کند

قیمت XRP پشتیبانی نهایی را در میان معاملات نهنگ از دست می دهد 4

ریپل از نظر فنی نیز در معرض خطر است. این الگوی دوباله را در 0.7485 دلار تشکیل داد که بالاترین نقطه آن در نوامبر سال گذشته و مارس 2024 بود. در تحلیل تکنیکال، الگوی دوباله سیگنال خوبی برای نزول بیشتر است. 

XRP اکنون به زیر خط گردن این الگو در 0.4872 دلار حرکت کرده است. همچنین در 20 آوریل صلیب مرگ را تشکیل داد زیرا میانگین متحرک 200 روزه و 50 روزه از یکدیگر عبور کردند. 

پنجشنبه، زمانی که به زیر 0.4557 دلار سقوط کرد، حمایت نهایی خود را از دست داد، جایی که از ماه مه در تلاش برای حرکت به زیر است. این می‌تواند نشانه‌ای از برتری خرس‌ها باشد که می‌تواند قیمت XRP را بسیار پایین‌تر بیاورد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل