Chromia شبکه اصلی MVP خود را در 16 جولای راه اندازی می کند

Chromia شبکه اصلی MVP خود را در 16 جولای راه اندازی می کند

Chromia، یک بلاک چین لایه 1 مستقل، شبکه اصلی حداقل محصول قابل دوام (MVP) خود را در 16 ژوئیه راه اندازی می کند.

این اعلامیه به دنبال راه اندازی Chromia شبکه آزمایشی مشوق خود است، ارائه یک مجموعه پاداش توکن 250000 CHR.

با پخش زنده، MVP Mainnet پایه های توسعه شبکه Chromia را مشخص می کند و توکن بومی CHR را معرفی می کند. تیم Chromia اعلام کرد، توکن‌های فعلی CHR که بر اساس استانداردهای توکن ERC-20 و BEP-20 منتشر شده‌اند، به شبکه اصلی MVP متصل شده‌اند.

همچنین آمدن به MVP Mainnet، توابع اصلی هستند که برای عملکرد و امنیت Chromia، از جمله پرداخت هزینه‌های میزبانی شبکه و پرداخت‌های ارائه‌دهنده، ضروری هستند.

Chromia چیست؟

بلاک چین Chromia توسط ChromaWay AB، یک شرکت سوئدی بلاک چین توسعه یافته است. علاوه بر اینکه یک بلاک چین رابطه‌ای L1 است، Chromia همچنین یک ارتقاء L2 سازگار با EVM برای زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس است.

طبق گفته هنریک هیلته، یکی از بنیانگذاران Chromia، راه اندازی MVP Mainnet نقطه اوج یک سفر 12 ساله است.

«سفر ما دوازده سال پیش با سکه‌های رنگی، اولین پروتکل توکن جهان آغاز شد. به دنبال این، ما یک استیبل کوین با پشتوانه بانکی راه اندازی کردیم و پتانسیل یکپارچه سازی پایگاه های داده رابطه ای با بلاک چین را شناسایی کردیم که الهام بخش ایجاد Chromia بود. پس از سال‌ها توسعه، ما از اینکه می‌بینیم مفهوم بلاک‌چین رابطه‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود، هیجان‌زده هستیم.»

فناوری Chromia و مزایای آن برای توسعه دهندگان dApp

شبکه L1 Chromia از فناوری بلاک چین رابطه‌ای استفاده می‌کند تا اساساً نحوه ساختار داده‌ها را در زنجیره برای برنامه‌های غیرمتمرکز نسل بعدی (dApps) تغییر دهد.

با استفاده از یک چارچوب مدولار، این پلتفرم به کاربران و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا محاسبات و جستجوهای پیچیده روی زنجیره را انجام دهند. کاربران می‌توانند از زنجیره‌های اختصاصی dApp برای مدیریت بهتر داده‌ها، مقیاس‌پذیری و ساختارهای هزینه قابل تنظیم و دارایی‌های دیجیتال استفاده کنند.

فناوری بلاک چین L1 کمک می‌کند تا نیاز به تکیه بر خدمات نمایه‌سازی شخص ثالث، سرورهای RPC و لایه‌های در دسترس بودن داده برطرف شود.

“Chromia معماری بلاک چین را با ایده هایی از رایانش ابری و نظریه پایگاه داده ترکیب می کند تا طیف کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ارائه یک تجربه کاربر نهایی شگفت انگیز را ارائه دهد. الکس میزراحی، یکی از بنیانگذاران Chromia در بیانیه‌ای گفت: این راه‌اندازی زمینه را برای رشد و توسعه شبکه ما در آینده فراهم می‌کند، و من از دیدن آنچه که توسعه‌دهندگان می‌توانند با فناوری ما ایجاد کنند، هیجان‌زده هستم.

پس از راه‌اندازی MVP Mainnet، Chromia یک افزایش تدریجی در فعالیت شبکه را هدف قرار می‌دهد، با این مرحله بعدی نیز با هدف افزایش ارزش کل پلتفرم قفل شده (TVL) است.  

قیمت توکن CHR در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است، با افزایش شدید روز سه‌شنبه، آن را از 0.23 دلار به 0.26 دلار رساند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل