OpenLedger دور بذر 8 میلیون دلاری را به رهبری Polychain تضمین می کند

OpenLedger دور بذر 8 میلیون دلاری را به رهبری Polychain تضمین می کند

OpenLedger، بلاک چین داده مستقل برای هوش مصنوعی، 8 میلیون دلار در دور اولیه جمع آوری کرده است.

این بودجه به OpenLedger کمک می‌کند تا تیم خود را رشد دهد و عملیات خود را پیش از راه‌اندازی رسمی شبکه آزمایشی شبکه بلاک چین که در ابتدای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود، گسترش دهد.

OpenLedger 8 میلیون دلار تضمین می کند

OpenLedger اعلام کرد این دور سرمایه‌گذاری را در حالی که فضای گسترده‌تر بلاک چین می‌بیند ادغام هوش مصنوعی بیشتر، با حاکمیت داده ها و مسائل کلیدی هویت دیجیتال در میان کاربران. زیرساخت OpenLedger یک پلتفرم بدون مجوز ارائه می‌کند که کاربران می‌توانند از آن برای کنترل داده‌های شخصی استفاده کنند.

با این بودجه، تیم می‌تواند بیشتر بر روی رفع تنگناهایی که با رونق هوش مصنوعی به وجود آمده است تمرکز کند. با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده در یک بیانیه مطبوعاتی، داده ها یکی از بزرگترین مسائل باقی می ماند زیرا هوش مصنوعی در برنامه های روزمره یکپارچه تر می شود.

تیم OpenLedger در بیانیه مطبوعاتی گفت: «در حال حاضر صنعت هوش مصنوعی به نیازهای محاسباتی و الگوریتم‌های قدرتمند پرداخته است، اما گلوگاه مهم داده‌ها همچنان باقی است.

از آنجایی که به نظر می رسد به رفع این مشکل کمک کند، OpenLedger زیرساخت و داده های قابل تأیید مورد نیاز توسعه دهندگان را فراهم می کند. این پلتفرم از فناوری EigenLayer برای اطمینان از قابلیت تأیید، تنوع، یکپارچگی و امنیت داده ها استفاده می کند.

“OpenLedger با ساختن زیرساخت چرخه عمر داده قابل تأیید، بدون مجوز و بدون سانسور، به گلوگاه داده ها در هوش مصنوعی رسیدگی می کند!” در X اشاره کرد.

سرمایه گذاران OpenLedger

سرمایه گذاران در دور سرمایه گذاری اولیه 8 میلیون دلاری شامل شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر MH Ventures، Finality Capital، HashKey Capital، Mask Network و WAGMI Ventures بودند.

این دور همچنین سرمایه‌گذاران پیشرو فرشته را از سراسر فضای کریپتو جذب کرد، از جمله Sreeram Kannan از Eigen Labs، Balaji Srinivasan از Polygon و Sandeep Nailwal و همچنین Kenny Li Manta.

یک تیم مجرب

OpenLedger به عنوان یک پروژه توسط تیمی از کارشناسان از برخی از برندهای پیشرو جهان و اکوسیستم های بلاک چین ساخته شده است. این گروه می‌خواهد به پیشرفت آینده بلاک چین و هوش مصنوعی در سراسر جهان کمک کند و کشش رو به رشد آن شرکت‌های سرمایه‌گذاری برتر و حامیان فضای Web2 و Web3 را جذب می‌کند.

اعضای تیم پروژه شامل ذهن‌های برتر غول الکترونیک سونی و غول خرده‌فروشی والمارت هستند، در حالی که در صنعت بلاک چین، OpenLedger استعدادهای Polygon، Hedera و Flow را جذب کرده است.

OpenLedger گفت، بخشی از بودجه صرف استخدام اعضای تیم بیشتر خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل