Deutsche Telekom به عنوان اجرا کننده گره به فهرست کننده داده Subsquid می پیوندد

Deutsche Telekom به عنوان اجرا کننده گره به فهرست کننده داده Subsquid می پیوندد

غول ارتباطات سیار آلمانی Deutsche Telekom MMS با Subsquid همکاری کرده است تا با اجرای گره ها به دریاچه داده کمک کند.

Deutsche Telekom، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان مخابرات در اروپا، با پروتکل غیرمتمرکز Subsquid به یک شریک گره تبدیل شوید تا با اجرای گره های شبکه به مدیریت دریاچه داده کمک کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی در روز چهارشنبه، غول مخابراتی مستقر در بن گفت که بر اساس قرارداد مشارکت، یک شرکت تابعه Deutsche Telekom راه اندازی زیرساخت های خود را برای “کمک به دریاچه داده با اجرای گره های کارگری” آغاز کرده است، و افزود که این گره ها انجام شده اند. زنده “از اوایل تابستان امسال.”

درک رادر، رئیس تیم زیرساخت‌ها و راه‌حل‌های وب 3 دویچه تلکام، راه‌حل Subsquid را به‌عنوان «تغییرگر بازی برای وب3» تحسین کرد و به پتانسیل این پروژه اشاره کرد.

“این پتانسیل واقعی داده های بلاک چین را باز می کند و آن را برای توسعه دهندگان و کاربران به راحتی در دسترس و قابل استفاده می کند. با راه‌اندازی زیرساخت در سطح سازمانی، ما امنیت و مقیاس‌پذیری شبکه را تقویت می‌کنیم و پایه و اساس فناوری غیرمتمرکز قدرتمند Data Lake Subsquid را فراهم می‌کنیم.

مارسل فورمن، یکی از بنیانگذاران Subsquid، اضافه کرد که این مشارکت به معنای “سطح جدیدی از مشروعیت و امنیت نه تنها برای شبکه ای که در حال ساختن ما هستیم، بلکه برای تمام فناوری بلاک چین است.”

Deutsche Telekom همچنین اعتبارسنجی‌هایی را برای سایر پروتکل‌های بلاک چین مانند Polygon، Ethereum و Polkadot اجرا کرده است. برای Subsquid که در سال 2021 توسط دیمیتری ژلزوف و مارسل فورمن تأسیس شد، این مشارکت تلاش های خود را برای مقابله با چالش های مربوط به دسترسی به داده های بلاک چین و هزینه های بالای بازیابی داده ها تقویت می کند. Subsquid که در ابتدا به عنوان راه حلی برای Polkadot طراحی شد، از آن زمان به Ethereum، Flare گسترش یافته و نسخه بتا را برای Solana راه اندازی کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل