Flare LayerZero V2 را ادغام می کند و به 75 بلاک چین متصل می شود

Flare LayerZero V2 را ادغام می کند و به 75 بلاک چین متصل می شود

پلتفرم پیام‌رسانی زنجیره‌ای، LayerZero، Flare را یکپارچه کرده است، که بلاک چین لایه 1 را برای داده‌ها به 75 شبکه بلاک چین متصل می‌کند.

همانطور که اعلام شد در روز چهارشنبه، ادغام به معنای Flare اکنون می تواند به شبکه های بلاک چین اصلی مانند اتریوم و سولانا متصل شود. این نقطه عطف همچنین باعث می شود که Flare برای چندین شبکه اتریوم لایه 2 (L2) قابل دسترسی باشد و بیش از 50000 برنامه غیرمتمرکز (dApps) را به Flare بیاورد.

“این یک ادغام فوق العاده ارزشمند برای همه کاربران و سازندگان در Flare است. استقرار LayerZero V2 به تسریع گسترش Flare کمک می کند و راه را برای سازندگان برای توسعه طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه با قابلیت همکاری هموار می کند.

Flare برای بهره مندی از ادغام LayerZero V2

در حالی که این ادغام به هر زنجیره ای کمک می کند تا داده های غیرمتمرکز Flare را به هم متصل کند و از داده های غیرمتمرکز Flare استفاده کند، مزایای زیادی برای Flare وجود دارد.

علاوه بر تبدیل شدن Flare به یک DVN در LayerZero V2، این ادغام مزایایی مانند اتصال امن به dApps، دسترسی به کاربران جدید و نقدینگی را نیز به همراه دارد. Flare همچنین از تمرکززدایی بیشتر سود خواهد برد.

“برای من بسیار جالب است توانایی LayerZero برای کمک به Flare برای تسهیل بازار پول متقابل زنجیره ای، و علاوه بر این، ادغام توکن های قرارداد غیرهوشمند مانند BTC و XRP در Flare.” بنیانگذار اشاره کرد. زوایای جالب دیگر، توانایی سازندگان Flare برای ایجاد توکن‌های تعویض‌پذیر omnichain یا NFT‌های آگنوستیک زنجیره‌ای است. فرصتی که Flare به عنوان یک DVN بسیار امن در LayerZero V2 خدمت کند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

کشش رو به رشد LayerZero در کریپتو

پروتکل‌ها از یک ویژگی کلیدی LayerZero V2 استفاده می‌کنند – پشته امنیتی ماژولار که به پروتکل‌ها اجازه می‌دهد پیام‌های زنجیره‌ای متقابل را تأیید و تأیید کنند.

فناوری پشت این زیرساخت شبکه‌های تأییدکننده غیرمتمرکز (DVN) است و شبکه‌ها می‌توانند DVN‌های خود را برای تقویت امنیت ایجاد کنند. برنامه‌ها همچنین می‌توانند از استاندارد Omnichain Fungible Token LayerZero استفاده کنند تا رشد DeFi را افزایش دهند.

پروتکل پیام‌رسانی زنجیره‌ای LayerZero بیش از 134 میلیون پیام زنجیره‌ای را تسهیل کرده و به ایمن‌سازی بیش از 50 میلیارد دلار ارز دیجیتال کمک کرده است.

به عنوان مثال، پروتکل پل مبتنی بر LayerZero Stargate Finance تنها در ماه ژوئن نزدیک به 800 میلیون دلار دارایی پل شده را ثبت کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل