رگولاتور بریتانیا به مردم هشدار می دهد که کلاهبرداری از طریق ایمیل توسط وکیل متقلبانه که بیت کوین را طلب می کنند

رگولاتور بریتانیا به مردم هشدار می دهد که کلاهبرداری از طریق ایمیل توسط وکیل متقلبانه که بیت کوین را طلب می کنند

یک هشدار احتیاطی توسط سازمان تنظیم مقررات وکلای بریتانیا (SRA) در رابطه با یک کلاهبرداری ایمیل جدید که در آن کلاهبردارانی که خود را به عنوان وکیل معرفی می‌کنند، درخواست پرداخت بیت‌کوین می‌کنند.

در اطلاعیه، SRA یک کلاهبرداری مداوم شامل یک ایمیل مشکوک از “” که ادعا می کند اطلاعات شخصی گیرنده را در اختیار دارد و تهدید می کند که ویدیوهای مضر را منتشر می کند مگر اینکه پرداختی به بیت کوین انجام شود.

این ارتباط متقلبانه که به اشتباه ارتباط خود را با Attwaters Solicitors و Attwaters Jameson Hill Solicitors تحت نام ساختگی “Patrice Joyce” نشان می دهد، به کیف پول بیت کوین آلوده به بدافزار بالقوه پیوند می دهد.

با این حال، SRA تصریح کرد که هیچ وکیلی به این نام توسط آنها ثبت یا تنظیم نشده است.

طبق گزارش آژانس، دامنه “@attwaters.co” ذکر شده در کلاهبرداری به دامنه های ایمیل قانونی شرکت های حقوقی مرتبط، که “@attwaters.co.uk” و “@attwatersjamesonhill.co هستند” متصل نیست. .uk.”

Manjot Kaur Henchie، که به نام Joyti نامیده می شود، در واقع یک وکیل ثبت شده در Attwaters Jameson Hill Solicitors است اما هیچ دخالتی با ایمیل کلاهبرداری ندارد.

SRA به مردم توصیه می‌کند در صورت مواجهه با هرگونه ارتباطات حقوقی مشکوک، در فرآیندهای راستی‌آزمایی کامل شرکت کنند. این شامل تماس مستقیم با شرکت های حقوقی از طریق کانال های تأیید شده و بررسی سوابق رسمی SRA برای اطمینان از مشروعیت هر وکیل یا شرکت حقوقی ذکر شده در ایمیل های مشکوک است.

افزایش نگرانی در مورد اینگونه کلاهبرداری ها< /a>، FBI یک اخطار عمومی در ماه ژوئن صادر کرد که کلاهبردارانی که خود را به عنوان وکیل نشان می دهند، قربانیان کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهند. این فریبکاران ادعا می‌کنند که می‌توانند به بازیابی وجوه از دست رفته کمک کنند و اغلب به دروغ به FBI ارجاع می‌دهند تا به ادعاهای خود اعتبار بخشند.

علاوه بر این، قربانیان گاهی اوقات از طریق وب‌سایت‌های تقلبی به این کلاهبرداران نزدیک می‌شوند و معتقدند که طبق بیانیه FBI، آنها راه‌های قانونی برای بازیابی سرمایه‌های خود هستند. این روند رو به رشد کلاهبرداری‌های پیچیده را تکرار می‌کند که اعتماد و ناامیدی قربانیان را برای دستیابی به سود جعلی افزایش می‌دهد.

<h4><span style=”color: #0000ff;”>مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.</span></h4>

خروج از نسخه موبایل