جی پی مورگان می گوید که بازار بیت کوین و کریپتو در ماه آگوست باز می گردد

جی پی مورگان می گوید که بازار بیت کوین و کریپتو در ماه آگوست باز می گردد

JPMorgan می‌گوید که بازار کریپتو از ماه آگوست جهش مناسبی را شاهد خواهد بود، اما جریان خالص سالانه را از 12 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار کاهش داده است.

تحلیلگران بانک پیش‌بینی جدید ارزهای دیجیتال را در یادداشتی تحقیقاتی به اشتراک گذاشتند و پیشنهاد کردند که بازار کریپتو باید شاهد کاهش انحلال‌ها در این ماه باشد.  پیش بینی صعودی از سوی غول وال استریت در حالی صورت می گیرد که بازارهای ارزهای دیجیتال پس از ماه ژوئن به خصوص بی رحمانه همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

قیمت بیت کوین که در ماه مارس به 73000 دلار رسید، ماه گذشته در میان فشار فروش به شدت عقب نشینی کرد.

کاتالیزورهای کاهش شامل تخلیه ماینر از BTC پس از کاهش نصف پاداش های شبکه بود پس از نصف شدن، و دامپینگ اخیر از سوی دولت آلمان. بازار همچنین به اخبار مربوط به بازپرداخت قریب الوقوع Mt.Gox واکنش تندی نشان داد.

BTC در حال حاضر حدود 57330 دلار معامله می شود که در ماه گذشته بیش از 13 درصد کاهش داشته است. در هفته‌های اخیر، بیت‌کوین در نزدیکی مناطق پشتیبانی قرار داشته است، و تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که خرس‌ها می‌توانند منطقه 50000 دلاری را هدف قرار دهند.

JPMorgan برآوردهای جریان خالص را اصلاح می کند

تحلیلگران جی‌پی مورگان در یادداشت تحقیقاتی خود برای سرمایه‌گذاران گفتند که انحلال‌ها احتمالاً تا پایان ماه جولای به میزان قابل توجهی از بین می‌روند. پس از آن، بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال ممکن است شروع به افزایش کنند.

با این حال، JPMorgan برآوردهای جریان خالص خود را به 8 میلیارد دلار بازبینی کرده است و نسبت به پیش بینی قبلی 12 میلیارد دلاری ابراز تردید کرده است. علاوه بر بالا بودن قیمت بیت کوین نسبت به هزینه تولید آن و نسبت به طلا، تحلیلگران این بانک همچنین به کاهش ذخایر ارز و فشار فروش گسترده تر به عنوان دلایل کلیدی.

کاهش ذخایر بیت کوین را می توان به نقدینگی ها، عمدتاً توسط طلبکاران Gemini یا Mt. Gox نسبت داد. علاوه بر این، دپوی گسترده دولت آلمان که 50000 بیت کوین را از یک سایت دزدی دریایی ضبط کرده بود، در چند هفته گذشته بیشتر آن را فروخته است.

داده‌های روی زنجیره نشان می‌دهد کیف پول دولت آلمان در حال حاضر تقریباً نگهداری می‌شود 4925 بیت کوین به ارزش تقریبی 283 میلیون دلار. وقتی پلیس آلمان بیت کوین را از Movie2k توقیف کرد، ارزش آن حدود 2 میلیارد دلار بود و به 3.6 میلیارد دلار رسید.

<h4><span style=”color: #0000ff;”>مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.</span></h4>

خروج از نسخه موبایل