برگزاری سوگواره أحلَی مِنَ العَسَل در یاسوج

برگزاری سوگواره أحلَی مِنَ العَسَل در یاسوج

۲۲:۱۷ ۱۹ تير ۱۴۰۳

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد در نشست هماهنگی سوگواری «أحلَی مِنَ العَسَل» اظهار داشت: ویژه برنامه سوگواره «أحلَی مِنَ العَسَل» روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه به طور همزمان در مناطق ۱۳ گانه استان و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با اردو‌های عاشورایی برگزار می‌شود.

مصباح نژاد با اشاره به اینکه این برنامه به صورت زنده از طریق صدا و سیما در شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این برنامه با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان عاشورایی در سطح استان برگزار شود.

 رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شاخص‌ترین ویژه برنامه محرم، سوگواره «أحلَی مِنَ العَسَل» است.

مصباح نژاد با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بیان کرد: اداره قرآن، عترت و نماز برنامه‌های فرهنگی متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته که شاخص‌ترین برنامه فرهنگی این ایام، سوگواره «أحلَی مِنَ العَسَل» است.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی سوگواری «أحلَی مِنَ العَسَل» نیز با حضور دستگاه‌های متولی در حوزه معاونت پرورشی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج شهرستان بویراحمد، اوقاف و صدا و سیما برگزار شد که همه دستگاه‌ها آمادگی کامل خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه اعلام کردند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل