با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد

با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد

۰۰:۲۰ ۱۵ تير ۱۴۰۳

محمد کرمی در مراسم گرامیداشت روز دهیار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اردیبهشت و تبریک روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اظهار داشت: همدلی و همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی عامل توسعه و پیشرفت است.

وی با مخاطب قرار دادن دهیاران افزود: از ظرفیت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان با اعطای مسئولیت در همه زمینه‌ها با همدلی، نوآوری و خلاقیت بهره گرفته شود.

کرمی تصریح کرد: مدیریت دهیاران در توسعه روستا‌ها بسیار مهم است لذا بایستی از مشورت اهالی محل استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دهیاران در امور اجرایی فعال و توانمند هستند و می‌توان در سطوح مدیریتی از ظرفیت آنان بهره گرفت.
 
کرمی با مخاطب قرار دادن مسئولان گفت: توجه ویژه‌ای به خصوص به اقتصاد و کشاورزی روستا‌ها داشته باشیم و روستا‌ها باید به مراکز تولید در زمینه‌های مختلف تبدیل شوند.

 وی با اشاره به طرح واگذاری هزار در هزار متر زمین در راستای ساخت مسکن در روستا‌ها گفت: هر روستا با توجه به محصولات و توانمندی‌هایی که دارد، باید دارای یک برند خاص تولیدی باشند مانند روستایی که در قصرقند به تولید ترشی انبه مشغول هستند.

 استاندار بیان داشت: کارگاه‌های خانگی در روستا‌ها می‌توانند بهره‌وری بیشتری داشته باشند بنابراین هر روستا قطب تولید یک محصول خاص باشد و به اقتصاد‌های خرد کمک کند.

 کرمی با اشاره به پیشرفت کشور چین با کارگاه‌های خانگی گفت: ما جوانان و نوجوانان خوش فکری داریم که می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و هدایت و راهبری اینها بر عهده دهیاران است.

وی سپس به اهمیت مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مسائل زیادی روبرو بوده و انتخابات نیز یک مسئله مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: حضور و مشارکت پرشور در انتخابات بسیار اهمیت دارد، زیرا عامل پیشرفت و توسعه کشور است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: کسی را انتخاب کنید که از انتخاب آن فرد راضی باشید و در انتخاب فرد اصلح تشخیص به عهده خود رای دهندگان است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای توسعه استان از پتانسیل‌های بی‌نظیر مختلف در عرصه‌های اقتصاد دریا، معادن و تجارت بهره ببرید. 

کرمی به طرح‌های بزرگ آبرسانی و گازرسانی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در همه شهر‌های استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به مزیت مرز‌ها گفت: ما دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه داریم که مردم مرزنشین باید از این مزیت مرز به بهترین نحو بهره ببرند.

استاندار با اشاره به اقدامات بی‌نظیریدولت شهید آیت الله رئیسی در استان گفت: ایشان با صداقت و تواضع و تلاش شبانه روزی به این منطقه توجه ویژه‌ای داشتند.

کرمی گفت: طرح‌های بی‌نظیر کریدوری، اقتصاد دریا و طرح‌های دیگر به سرعت در زمینه‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی و گردشگری به سرعت در حال رشد است.

 استاندار بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای سبب ناامیدی و ناکامی دشمنان می‌شود و ما وظیفه داریم با تمام وجود از رای مردم صیانت کنیم.

 کرمی با بیان اینکه مردم این استان مردمی بصیر و انقلابی هستند، اذعان کرد: دشمنان در فضای مجازی در حال القای ناامیدی و ناتوانی هستند.

 استاندار گفت: با توجه به تحریم‌ها از نظر علمی و در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داریم علاوه بر آن ارتباط با تمام جهان برقرار است.

کرمی با اشاره به رفتار بی‌نظیر وزیر خارجه شهید امیرعبداللهیان گفت: این شهید عزیز در سفر به پاکستان از لحظه لحظه‌های زمان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران بهره می‌گرفتند.

 وی بیان داشت: سازمان‌های جهانی و دموکراسی شعاری بیش نیست سکوت آنها در مقابل قتل عام مردم غزه و کشتار انسان‌های بی‌گناه را شاهد هستیم.

 

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل