انتخاب وزرا و مدیران استانی در کابینه جلیلی غافلگیرکننده است

انتخاب وزرا و مدیران استانی در کابینه جلیلی غافلگیرکننده است

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب یکشنبه شب در نشست خبری با توضیح این نکته که برنامه‌های دکتر جلیلی همانند دولت روحانی وعده اجرایی ۱۰۰ روزه نیست، گفت: موضوع نخست که برنامه‌های دولت جلیلی دنبال می‌کند، معیشت و اقتصاد مردم است. یعنی ایجاد اشتغال و مسکن جوانان، افزایش حقوق کارگران و کارمندان مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه ناترازی‌های بانک‌ها در دولت جلیلی حل و فصل خواهد شد، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و علت پیدایش محرومیت از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار سعید جلیلی است.

رییس ستاد انتخابات جلیلی در مازندران استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد کشاورزی و گردشگری مازندران را از برنامه‌های جدی دولت جلیلی در این خطه شمالی عنوان کرد و بیان داشت: توجه جدی به بازار محصولات کشاورزی مازندران، ساماندهی واردات و صادرات و مهم‌تر از همه استفاده از بندر امیرآباد مازندران در این بخش مورد اهتمام است.

ترابی‌نسب افزود: برنامه‌های جلیلی اقتصاد مازندران را رونق می‌بخشد و محرومیت را از این خطه سر سبز شمال از بین می‌برد. تقویت روستا و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها هدف جدی دولت جلیلی است.

استفاده از ظرفیت نخبگان برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در دولت جلیلی

وی با بیان اینکه انتخاب وزرا و مدیران استانی در کابینه دولت جلیلی بسیار غافلگیرکننده خواهد بود، گفت: به طور یقین از ظرفیت‌های موجود مدیریتی دولت شهید رییسی، بیشترین استفاده خواهد شد.

ترابی‌نسب خاطرنشان کرده تا کنون برنامه‌های جلیلی اصلا زیر سوال نرفته است. هزینه‌های ستاد انتخابات دکتر جلیلی نیز حداقلی است و اگر لازم باشد اسناد هزینه‌های تبلیغاتی ستاد جلیلی را منتشر خواهیم کرد. وضعیت تبلیغات محیطی سعید جلیلی نشان‌دهنده چگونگی هزینه‌های انتخاباتی ایشان است.

رییس ستاد انتخابات جلیلی در مازندران با بیان این‌که مدعیان دانستن و بلد بودن زبان دنیا با مردم خود نمی‌توانند صحبت کنند، گفت: توصیه می‌کنیم کسانی که با صندوق قهر کردند روز جمعه پای صندوق رای بیایند. تنها راه اثرگذاری در جمهوری اسلامی که دموکراسی را به تمام معنا دنبال می‌کند، آمدن پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام ترابی‌نسب افزود: جمهوری اسلامی همه سلایق سیاسی را در انتخاب نامزدهای ریاست‌جمهوری لحاظ کرده و این یعنی حق انتخاب برای همه مردم ایجاد شده است. البته به دلیل وقت کم، فرصت مناسب برای ارایه کامل برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری وجود نداشت.

وی با تاکید بر این که برنده انتخابات مردم هستند و کسانی که نیامدند فرصت انتخاب را از دست داده‌اند، گفت :برنامه‌های دکتر جلیلی مورد توجه مردم قرار گرفت. قطعا نوع و مدل برنامه جلیلی در دور دوم متفاوت خواهد بود.

به گفته مسوول ستاد انتخابات جلیلی در مازندران برنامه‌های جلیلی به واقعیت‌های اجرایی بسیار نزدیک است و با ارایه برنامه تبلیغات کرده است. نزاکت ایشان نیز بی‌نظیر است.

ترابی‌نسب با بیان اینکه سیاست کلان جلیلی اهداف جریان و جبهه انقلاب است، گفت: امروز این جبهه در کنار هم و دست در دست هم و برادرانه به نفع جلیلی پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و هر چه از صندوق بیرون آمد همه مردم باید بپذیرند.

جلیلی سلطان برنامه‌های عملیاتی در مناطق محروم است

وی گفت: سعید جلیلی سلطان برنامه‌های عملیاتی در مناطق محروم است، نه سلطان سکه، شکر و دروغ. فرصت جواب به توهین‌ها را هم نداریم.

رییس ستاد انتخابات جلیلی در مازندران تصریح کرد: مردم در انتخابات جمهوری اسلامی قابل پیش‌بینی نیستند و در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همه را شگفت‌زده خواهند کرد.

ترابی‌نسب خاطرنشان کرد: معتقدم مردم هنوز سعید جلیلی را به درستی نشناختند. اگرچه نقدی به دولت شهید رییسی داشته‌ایم، اما ریل‌ذاری خوبی شده است.

وی اظهار داشت: بخشی از عملکرد تأسف‌بار دولت روحانی را دولت شهید رییسی جبران کرده است. یعنی عملکرد ضعیفی که دولت روحانی در بخش اقتصادی داشت و وقایع سه سال گذشته سبب شد تا فشارهای اقتصادی بر مردم بیشتر شود، در نتیجه مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را کم کرده است.

ترابی‌نسب با بیان این‌که تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف دولت رییسی در دولت جلیلی مورد تاکید است، تصریح کرد: امروز شورای راهبردی ستاد مرکزی جلیلی در مازندران متشکل از ائتلاف ستادهای انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی، زاکانی، قالیباف و جلیلی در قالب جبهه انقلاب در مازندران شکل گرفته است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل