مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری در روابط بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است

مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری در روابط بین‌المللی بسیار تاثیرگذار است

محمود طاهرزاده فرماندار گراش، به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان گراش، امروز جمعه رای خود را به صندوق انداختند.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند رای‌گیری همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸ در شهرستان گراش آغاز شد و ۳۹ شعبه در گراش آماده گرفتن رای مردم شهرستان هستند.

او با بیان اینکه انتخابات ذیل ۴ راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود، تصریح کرد: فرایند رای‌گیری در شهرستان گراش به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت و امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات، مردم از آغازین ساعت‌های صبح به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.

طاهرزاده بیان کرد: امروز جشن رای اولی‌ها را داریم که برای نخستین بار در سرنوشت جامعه سهیم هستند و سرنوشت آینده خود را رقم می‌زنند.

او گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه‌های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای کمرنگ کنند.

فرماندار گراش اضافه کرد: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است، میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تاثیرگذار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، زبان بدگویان کشور را کوتاه می‌کند.

فرماندار گراش افزود: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاش شان حادثه تلخی بود ولی مطمئنا حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

طاهرزاده همچنین در بازدید از شعب رای گیری از مردم خواست شرکت در انتخابات و انداختن رای به صندوق‌ها را به ساعت پایانی زمان مقرر، موکول نکنند.

ارتقای اقتدار و امنیت کشور با حضور باشکوه‌تر در انتخابات

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش نیز در مراسم رای‌اولی‌ها، شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت: همه ما باید وظیفه خود را در مورد کشور، انقلاب و نظام به درستی انجام دهیم.

او ادامه داد: هرچه حضور در انتخابات باشکوه‌تر باشد، عظمت و اقتدار و امنیت کشور ما ارتقا پیدا خواهد کرد.

بخشایش پور از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه گراش دعوت کرد تا با حضور خود در انتخابات و انتخاب اصلح، تکلیف خود را ادا و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

امام جمعه گراش با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم، افزود: حضور در انتخابات رای اولی‌ها همان جشن تکلیف سیاسی برای مشارکت در آینده کشور است.

شهرستان گراش در جنوب استان فارس و در فاصله ۳۵۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل