توزیع ۱۹۰۰۰۰ پرس غذای گرم بین مردم کرمان

توزیع ۱۹۰۰۰۰ پرس غذای گرم بین مردم کرمان

محمدعلی روح اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به بیان اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان در روز عید سعید غدیر خم پرداخت و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مانند سال‌های گذشته در دهه امامت و ولایت اقدامات عام المنفعه‌ای در دستور کار قرار داده است که امیدواریم خیر آن به جامعه مسلمین و شیعیان مولا امیرالمؤمنین امام علی (ع) برسد.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها که به مناسبت عید بزرگ غدیر خم اجرایی شد، طرح اطعام غدیر بود که این طرح در این دوره حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انجام شد.

روح اللهی تصریح کرد: به همین مناسبت، پویش چله خدمت در کل کشور با توزیع ۵۰۰ تن برنج برای اطعام اجرا شد که از این مقدار حدود ۲۰ تن برنج برای اطعام غدیر در استان کرمان اختصاص یافت.

وی بیان داشت: ۸۲ گروه جهادی در استان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همکاری دارند که در این پویش نیز از همکاری آنها استفاده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان گفت: همچنین ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین مردم اقصی نقاط استان کرمان توزیع شده است.

روح اللهی افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی هر ساله در طرح اطعام، مسئولیت کار را بر عهده دارد که جای قدردانی و تشکر دارد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل