دولت امانت دار انتخاب مردم است

دولت امانت دار انتخاب مردم است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست هم اندیشی فرمانداران، بخشداران و شهرداران با استاندار قزوین و رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان قزوین گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آخرین اقدام دولت رئیس جمهور شهید است و پس از آن دولت دیگری متصدی اداره کشور می‌شود، در همین راستا بنا به اتفاقات رخ داده و بنا به برداشت‌های ذهنی مردم کشور و حتی ملت‌های آزادیخواه نسبت به دولت شهید رئیسی T انتظار همه این است که انتخابات در رویه و روال درست شکل بگیرد. 

وی افزود: بیشترین تعبیری که رئیس جمهور شهید در خصوص رویه عملکردی دولت عنوان می‌کردند عبارت “صادق الوعد” بود و طبیعی است که مهم‌ترین مصداق صادق الوعدی برای یک مسئول که به صورت امانت در بین میلیون‌ها نفر مسئولیتی را برعهده گرفته است، برگزاری انتخابات به شکل صحیح، با کیفیت و بدون جانب داری است.

اعلایی گفت: یکی از مزیت‌های کشور این است که به معنای واقعی کلمه مردم درخصوص اداره کشور تصمیم می‌گیرند و هر اتفاقی که پس از انقلاب اسلامی رقم خورده است با خواست و اراده مردم بوده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه با انتخاب مردم در دولت سیزدهم نتایج شگفت انگیزی بنا به اذعان نهاد‌های داخلی و بین المللی به دست آمده است، اضافه کرد: تمامی این اتفاقات در یک بازه زمانی کوتاه که بخشی از آن هم در دوران کرونا بوده است رقم خورده و نکته جالب این است که این پیشرفت‌ها پس از دوره عبرت که کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه رو بود حاصل شده است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت جانب دار انتخاب مردم نیست و مردم تصمیم می‌گیرند که چه شخص و جریانی در منصب بنشیند، مهم‌ترین انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری است و مردم به طور قطع به این درک رسیده اند که انتخاب آنها تا ۴ سال بر سرنوشت آحاد جامعه تاثیرگذار خواهد بود. 

وی با بیان اینکه دولت امانت دار انتخاب مردم است و انتخابات بدون جانب داری برگزار می‌شود و از ستاد انتخابات و مجموعه ارکان اجرایی انتظار می‌رود با بالاترین کیفیت انتخابات را برگزار کنند، افزود: دفعی و آنی برگزار شدن انتخابات نباید دست اندرکاران را از برنامه ریزی و دقت در برگزاری انتخابات دور کند و هر چند هیچ کس راضی به برگزاری انتخاباتی که ناشی از فقدان رئیس جمهور است نیست ولی همه ما مکلف به برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن هستیم.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل