برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه مجازی صنایع دستی در سمنان

برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه مجازی صنایع دستی در سمنان

سلطانی پور گفت: فروشگاه مجازی صنایع‌دستی استان سمنان با نام دست آفرین در حال راه‌اندازی است تا مردم از سراسر کشور بتوانند  استفاده کنند.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف ایجاد این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی، بازاریابی، برند سازی، معرفی ظرفیت‌های تولیدی در جهت فروش صنایع‌دستی استان سمنان است.

 سلطانی پور با اشاره به اینکه در این فروشگاه برای تنوع‌بخشی به محصولات و ایجاد حق انتخاب به خریداران، از هر یک از هنرمندان ۵ اثر ارائه می‌شود، افزود: فاز اول این فروشگاه مجازی، با تنوع ۵۰۰ اثر صنایع‌دستی از ۱۰۰ هنرمند توانمند استان سمنان که دارای شاخصه‌های هنری ازجمله مهر اصالت ملی و مهر یونسکو هستند و یا محصولات صادراتی تولید می‌کنند، پس از جمع‌آوری اطلاعات شروع به کار خواهد کرد.

او گفت: ازجمله مزیت‌های این فروشگاه برای خریداران، دسترسی به تصاویر چندجانبه، وجود شناسنامه محصول و معرفی خالق اثر، ارائه قیمت‌های کارشناسی شده و خرید محصولاتی باکیفیت است که مورد تائید معاونت صنایع‌دستی دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است.

فروشگاه مجازی دست آفرین یک وب‌سایت اینترنتی مستقل فروش صنایع‌دستی استان سمنان است و برای سهولت دسترسی و امکان دسترسی سریع گردشگران در استان سمنان به فروشگاه صنایع‌دستی دست آفرین، بخشی اختصاصی در پارکوپلو، نرم افزار جامع گردشگری استان سمنان در نظر گرفته‌شده است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل