ترافیک در جاده‌های زنجان افزایش یافت

ترافیک در جاده‌های زنجان افزایش یافت

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه با سالگرد ارتحال امام راحل (ره) و اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر، حجم تردد در جاده‌های استان در هنگام رفت و برگشت کاروان‌ها افزایشی بود.

این مسئول ادامه داد: امروز هم حجم ترافیک در آزادراه‌های زنجان- قزوین، زنجان -تبریز و همچنین زنجان- بیجار روند افزایشی به خود گرفته است و این وضعیت عصر امروز تشدید می‌شود.

میناخانی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند روز گذشته موردی از تصادف فوتی در جاده‌های استان گزارش نشد، افزود: تداوم کاهش تصادفات استان در گرو همکاری مردم است و اجتناب رانندگان از تخلفات حادثه ساز می‌تواند نقش بسزایی در کاهش وقوع تصادفات داشته باشد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، مهمترین علت فوتی‌های تصادفات رخ داده را بی توجهی به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان و یادآو شد: علت بیشتر تصادفات، سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و خواب آلودگی راننده است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل