ثبت نام نخستین رویداد ملی نخبگان

ثبت نام نخستین رویداد ملی نخبگان

فرهاد شیرینی رییس بنیاد نخبگان گیلان در نشستی خبری ، گفت: شناسایی نخبگان ، کمک به توانمند سازی نخبگان و کمک به اثرگذاری نخبگان برای حل مشکلات جامعه ، سه هدف اصلی بنیاد نخبگان است.

رییس بنیاد نخبگان گیلان گفت: یکی از برنامه‌های مهم این بنیاد در حوزه‌ی اثر گذاری در سال ۱۴۰۳، «نخستین رویداد ملی نخبگان» با عنوان نخبگان – حکمرانی دانش بنیان است که با هدفِ استفاده از ظرفیت نخبگان برای شناسایی و ارائه راه حل برای مشکلات اجرایی کشور، در ۵ بخش مالی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاستگذاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد ، ۲۸ خرداد امسال است و طرح‌ها پس از بررسی و داوری به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: داوطلبان شرکت در این رویداد می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به سایت bmn.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

فرهاد شیرینی گفت: صاحبان طرح‌های منتخب مرحله اول که تا ۱۷ خرداد ماه در گفتاورد ملی نخبگان ثبت نام کرده اند و شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند طرح خود را با نامزد‌های ریاست جمهوری و یا نمایندگان آن‌ها در میان بگذارند.

وی گفت: به صاحبان طرح‌های منتخب این رویداد، جوایز مختلفی مانند یک میلیارد تومان جایزه نقدی، یک میلیارد تومان جایزه حمایتی برای اجرای ایده و همینطور عضویت در خانه نخبگان تعلق می‌گیرد.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل