جریمه بیش از یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

جریمه بیش از یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

محمد موسی فلاح  گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز فامنین پرونده قاچاق یک هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۲۴۲ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۴۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان گفت: همچنین شعبه در خصوص اقدام به فروش سوخت، متهم را به پرداخت ۴۸۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح گفت: شعبه در ازای ۶۵۰ لیتر سوخت هدر رفته در محل توقف توسط متهم برای جلوگیری از تشخیص کارشناس، متهم را به پرداخت ۱۵۷ میلیون ریال و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او گفت: با گزارش ماموران پلیس آگاهی کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو تانکردار، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

فلاح تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و  گفت: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل