چرا هجوم طلا برای کتیبه ها باعث شکسته شدن نیم دوجین زنجیره بلوکی شده است

چرا هجوم طلا برای کتیبه ها باعث شکسته شدن نیم دوجین زنجیره بلوکی شده است

جدیدترین “هوش طلا” که همه چیز را از تصاویر نمایه گرفته تا memecoin ها نشان می دهد، منجر به شکستن حداقل نیم دوجین شبکه بلاک چین تحت فشار در گذشته شده است. هفته.

در چند روز گذشته Arbirtrum، بهمن دیده شده است. طبق گفته محققان صنعت که در 18 دسامبر تصویری از کاوشگر بلاک خود را پست کرد.

ویدئوها نیز پست از ضرب انبوه در شبکه Celestia.

نمایش از کاوشگر بلوک Celestia. منبع: X/@Dogetoshi

“تیم به طور فعال در حال بررسی است، اما ما می‌توانیم تایید کنیم که افزایش مداوم کتیبه‌ها باعث شده است که ترتیب‌دهنده انتقال صحیح تراکنش‌ها را متوقف کند.” Arbitrum تأیید شد در ۱۶ دسامبر در میان یک قطعی ۷۸ دقیقه‌ای.

در همین حال، کن تیمسیت، توسعه‌دهنده Cronos گزارش کرد که تیم یک به روز رسانی شبکه برای فعال کردن کارمزدهای تراکنش پویا که با حجم تراکنش تغییر می کند.

“این زنجیره اکنون می تواند به طور موثرتری در برابر افزایش ترافیک مانند آنچه در این هفته رخ داد، که به دلیل تقاضای زیاد برای کتیبه ها بود، مقاومت کند.” گفت.

چه چیزی باعث هجوم طلا می‌شود؟

مثل بیت‌کوین Ordinals، که به داده‌هایی مانند متن، تصاویر و ویدیوها اجازه می‌دهد مستقیماً روی زنجیره درج شوند – مردم اکنون متوجه شده‌اند که می‌توانند همین کار را در اتریوم و سایر زنجیره‌های مبتنی بر EVM با درج داده‌ها روی داده‌های تماس تراکنش انجام دهید.

توسعه‌دهنده رمزارز Shardul Mahadik توضیح داد:

«نوشته های بیت کوین معادل نوشتن روی کوچکترین اسکناس ارز (مدل UTXO) است. کتیبه های EVM معادل فیلد یادداشت ها در یک برنامه پرداخت هستند. جایی که یک تراکنش 0 با خودتان انجام می دهید و داده ها را در قسمت یادداشت ها می نویسید. (مدل acc)”

در چند روز گذشته، بیشتر این توکن‌ها از نوع BRC-20 بوده‌اند که مضمون آن‌ها بر اساس مجموعه‌های مختلف مانند بیت کوین Frogs و نمادهای جدید مختلف مانند BMBI، BEEG، و GROK بر اساس ردیاب ترتیبی Ord.io.

محقق رمزگذاری “cygaar” فرض می‌کند که کاربران به دلیل ارزان بودن عملیات، توکن مانت را ارسال می‌کنند و تراکنش‌ها را با داده‌های تماس به خودشان منتقل می‌کنند.

از آن‌ها به‌شدت در تلاش برای تکرار موفقیت‌های ERC-20 در زنجیره‌های دیگر استفاده می‌شود، اما بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها مربوط به ارسال هرزنامه توسط کاربرانی است که به‌دلیل هزینه پایین‌تر ضرب در مقایسه با تعاملات قراردادهای هوشمند، مکرراً از ضرابخانه‌های کوچک اسپم می‌کنند. .

اریک وال، توسعه‌دهنده بیت‌کوین اوایل این ماه نظریه‌پردازی کرد که نوشته‌های EVM می‌توانند به عنوان راهی برای خرده فروشی ها برای دسترسی به دارایی های کریپتو با ارزش پایین در نظر گرفته شود.

ICO ها تنظیم و محدود شده اند و بسیاری از پروژه ها با فروش توکن محدود به شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر یا سرمایه گذاران معتبر شروع می شوند.

او گفت: «سوزاندن گاز/تلف کردن فضای بلوک یکی از آخرین مکانیسم‌های توزیعی است که با دسترسی آزاد به خرده‌فروشی وجود دارد. وی کتیبه ها را «مشتقات BRC-20» توصیف کرد و افزود:

«از آنجایی که *هرکس* می تواند از روز اول در صدور یک تیک خاص (کاوش آن با سوزاندن بلاک اسپیس) شرکت کند، این یکی از موارد است. چند سنگر آخر که خرده‌فروشی می‌تواند در طبقه همکف به شیوه‌ای که هنوز به وضوح غیرقانونی نیست وارد شود.” منطق پشت آن او به بلومبرگ گفت: “در پشت آن عقلانیت صفر وجود دارد.”

موارد مرتبط: نزین روزانه صرف شده برای کتیبه های EVM به رکورد 8 میلیون دلار افزایش می یابد

در همین حال، کاراگاه بلاک چین “ZachXBT” اخطار در مورد اینفلوئنسرهای کریپتو که شیت‌کوین‌ها را شیت‌کوین می‌کنند در پستی در 19 دسامبر در رسانه‌های اجتماعی هشدار داد.

او قبل از اینکه اضافه کرد: «بازار هفته‌ها روند صعودی داشت، اما هنوز باید برای تجارت سودآور به این متوسل شوند. .»

همانطور که گزارش شده توسط Cointelegraph در 18 دسامبر، کتیبه‌های زنجیره‌های سازگار EVM (ماشین مجازی اتریوم) افزایش یافته است. طی چند روز گذشته

طبق Dune Analytics، بیش از 6 میلیون دلار در 18 دسامبر روی کتیبه ها برای گاز هزینه شد و در 16 دسامبر رکورد 8.3 میلیون دلار برای آنها هزینه شد.

مقدار گازی که برای کتیبه ها در زنجیره های مختلف هزینه شده است. منبع: Dune Analytics

اما، در 18 دسامبر، بنیانگذار Polygon، Sandeep Nailwal خاطرنشان کرد که معدنچیان به دلیل هزینه های گاز مطلوب آن، به Polygon تغییر می کنند.

مجله: BlackRock پرونده ETF BTC، روند شهروندی رمزنگاری السالوادور و موارد دیگر را بازبینی می کند: Hodler’s Digest، 10-16 دسامبر /strong>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل